• Ik ben weer op zoek naar nieuwe verhalen, dus wie heeft er nog wat liggen?
    Ik zit de komende tijd zonder eigen laptop en dus zou ik graag af en toe nog wat op mijn telefoon lezen, maar mijn inbox stroomt niet meer zo vol als eerst.

    Eisen:
    - ABN geschreven.
    - Hoofdstukken tussen de 500 en 1000 woorden.
    - Volledig Nederlandse verhalen.

    Ik lees graag:

    Fanficties
    - Marvel
    - Lord of the Rings
    - The Hobbit
    - Harry Potter (geen bromances)
    - Divergent
    - Game of Thrones
    - Once Upon a Time
    - Vikings

    Onbekende personen
    - Avontuur
    - Fantasy
    - Thriller
    - Historisch

    Laat alsjeblieft een link én een beschrijving achter. (:

    [ bericht aangepast op 7 mei 2015 - 21:57 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nou na de examens zal ik weer gaan schrijven aan het divergent verhaal den ik zo.='D -just saying.x)-


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Nou na de examens zal ik weer gaan schrijven aan het divergent verhaal den ik zo.='D -just saying.x)-

    Yess *O*


    Every villain is a hero in his own mind.

    Bronn schreef:
    (...)
    Yess *O*


    Pssst, see what I deed there? With your inbox.:Y)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Pssst, see what I deed there? With your inbox.:Y)

    Oeh, dankjewel! (flower)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Bronn schreef:
    (...)
    Oeh, dankjewel! (flower)


    No problem hehe, ik heb nog een voorraadje.=')


    You were born original, don't die as a copy.

    Bromances? Zou je Percy/Oliver classificeren als "bromance"? (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Bromances? Zou je Percy/Oliver classificeren als "bromance"? (krul)

    Ja. xD
    Maaaar. Ik ben stiekem wel benieuwd naar jouw famous Perciver stories, dus als je me nou eens de link van je grootste favoriet geeft? c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    Bronn schreef:
    (...)
    Ja. xD
    Maaaar. Ik ben stiekem wel benieuwd naar jouw famous Perciver stories, dus als je me nou eens de link van je grootste favoriet geeft? c;


    Heart of Gold HeaRT OF GolD HEART OF GOLD DEZEDEZEDEZE.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Bronn schreef:
    (...)
    Ja. xD
    Maaaar. Ik ben stiekem wel benieuwd naar jouw famous Perciver stories, dus als je me nou eens de link van je grootste favoriet geeft? c;


    HEART OF GOLD, DEFINETLY HEART OF GOLD. http://www.quizlet.nl/stories/124889/heart-of-gold-verse--percy-weasleyoliver-wood-amp-wesley/
    Dat is het verhaal wat me het perciver fandom heeft ingesleept.


    You were born original, don't die as a copy.

    Wiarda schreef:
    (...)

    Heart of Gold HeaRT OF GolD HEART OF GOLD DEZEDEZEDEZE.


    Great people think alike.


    You were born original, don't die as a copy.

    Haha, nou, dan ben ik erg benieuwd. xD


    Every villain is a hero in his own mind.

    Bronn schreef:
    (...)
    Ja. xD
    Maaaar. Ik ben stiekem wel benieuwd naar jouw famous Perciver stories, dus als je me nou eens de link van je grootste favoriet geeft? c;


    Ah, ik vind bromance altijd zo'n rare term. Het klinkt nogal no homo voor verhalen met homoseksuele thema's. :p Volgens mij wordt het ook vooral binnen bandom of One Direction fandom gebruikt. Daarbuiten heb ik het alleen gehoord om relaties te beschrijven die echt gewoon vriendschappen zijn, eigenlijk.

    En ik denk dat je inmiddels al een link hebt, haha. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik lees mee en Door die enthousiaste mensen hier wordt ik ook nieuwsgierig naar perciver hahahaha x)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Square schreef:
    (...)

    Ah, ik vind bromance altijd zo'n rare term. Het klinkt nogal no homo voor verhalen met homoseksuele thema's. :p Volgens mij wordt het ook vooral binnen bandom of One Direction fandom gebruikt. Daarbuiten heb ik het alleen gehoord om relaties te beschrijven die echt gewoon vriendschappen zijn, eigenlijk.

    En ik denk dat je inmiddels al een link hebt, haha. ^^


    Oh, ik wist eigenlijk niet eens dat het buiten bandfandoms doorgaans vriendschappelijke relaties zijn. :'D
    Ik had gewoon niet zoveel zin in rare combi's als Harry en Draco. x'D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Elros schreef:
    Ik lees mee en Door die enthousiaste mensen hier wordt ik ook nieuwsgierig naar perciver hahahaha x)


    Yesh. I approve. :Y)



    Bronn schreef:
    (...)

    Oh, ik wist eigenlijk niet eens dat het buiten bandfandoms doorgaans vriendschappelijke relaties zijn. :'D
    Ik had gewoon niet zoveel zin in rare combi's als Harry en Draco. x'D


    Ik zou het ook wel mis kunnen hebben, maar dat is de indruk die ik altijd kreeg. Daarom was ik ook nogal in de war toen ik voor het eerst One Direction bromances op Q zag verschijnen, want die jongens waren wel héle, héle goede vrienden, haha. :'D
    Ja, daar kan ik me iets bij voorstellen. Drarry is ook niet zo mijn ding.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan