Ainigma schreef:
(...)
Ik heb Rho and Pyro?
Ik denk dat Rho hem wel aardig zou vinden, aangezien hij trouw, behulpzaam en intelligent is. Maar dat ze dan al wat langer vrienden zouden moeten zijn, aangezien hij teruggetrokken is en Rho nogal all-over-the-place. Ik weet niet wat hij van Rho zou vinden.
Pyro is wel een stukje rustiger denk ik, maar ik zie niet direct iets wat ze in common hebben.
Het kan zijn dat omdat hij blind is hij in het begin veel rond de waterstuurders zat en daar mensen leerde kennen. Hij is teruggetrokken door het ongeluk dat gebeurt is met zijn ogen, maar het maakt hem niet meteen schuw. Hij is gewoon wat meer terughoudend. Hij kan net als met Keegan met Rho optrekken omdat hij heel lang heeft moeten healen tot hij er weer oke uit zag. Dus bij mensen die kunnen watersturen zit hij al wat langer en daar kon hij mee optrekken.
met Pyro weet ik het ook niet echt. Adam komt natuurlijk uit een gemengde familie met Earthbenders zowel als Firebenders en niemand of niet iedereen van zijn gezin heeft het overleefd. Het kan zijn dat Pyro goede vrienden was met een van zijn broers/broertjes en/of zussen/zusjes die vuur konden sturen enn dat ze zeg maar het enige nog zijn wat de ander van diegene over heeft? plus Adam is zeker niet druk en gaat wat meer de rustige en stille kant op (ondanks dat hij ook wel een grote mond kan hebben als hij wil) dus daarmee kunnen ze het ook wel vinden?
[ bericht aangepast op 6 mei 2015 - 15:50 ]
The Clock Is An Illusion And We Are All Trapped In It. Fye • Onism • Astrophe • Alazia