• Hallo allemaal,

    Het heeft even geduurd, maar ik durf nu eindelijk naar een luisterend oor te vragen. Normaal gesproken zou ik dit niet zomaar vragen, omdat ik denk dat ik het wel zelf op kan lossen. Dit keer valt er niet veel op te lossen. Ik wil slechts hart luchten, omdat ik in mijn omgeving niet kan doen. Niet omdat er geen mensen zijn die naar me luisteren, maar omdat ik dit aan niemand kan vertellen. Niemand begrijpt het en iedereen heeft al een oordeel klaar staan.
    Het gaat namelijk over mij en mijn liefdesleven. Mijn liefdesleven is niet het beste wat je je kunt wensen en mijn familie en vrienden hebben daar maar genoeg van mee kunnen genieten. Toch zitten me nog veel dingen dwars die ik graag kwijt wil, daarom heb ik besloten om Q om hulp te vragen. Als je mijn verhaal aan kunt, zou ik je graag een PB sturen en horen wat jij er van vindt. Een luisterend oor is genoeg, iemand die het even aan wil horen. Ik heb dit hard nodig, omdat ik er al een tijdje mee loop.

    Heel veel liefs,
    Sanne


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Een luisterend oor wil ik je met alle liefde schenken. c: Erg goed advies kan ik op dit soort dingen zelden geven, maar als praten helpt voor je, kan ik je daar in ieder geval wel mee helpen.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2015 - 20:38 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik ben altijd bereid om naar anderen te luisteren, dus je mag mij gerust een berichtje sturen. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Als je iemand nodig hebt om mee te praten ben ik er voor je. Mijn inbox staat open. (:


    We've lived in the shadows for far too long.

    Wiarda schreef:
    Een luisterend oor wil ik je met alle liefde schenken. c: Erg goed advies kan ik op dit soort dingen zelden geven, maar als praten helpt voor je, kan ik je daar in ieder geval wel mee helpen.


    Dat is lief. Ik zal eerst eens alles uittypen, dus verwacht een lang verhaal. c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ofcourse, als je een luisterend oor nodig hebt I'm here.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik zou graag willen praten, het is net uit met me vriendje (nog geen 3 min geleden) en dat doet zeer. Ik begrijp dat je iemand nodig hebt om mee te praten.

    Smileypup schreef:
    Ik zou graag willen praten, het is net uit met me vriendje (nog geen 3 min geleden) en dat doet zeer. Ik begrijp dat je iemand nodig hebt om mee te praten.


    Heel veel sterkte! <3


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Een goed advies is niet gegarandeerd, maar mijn mailbox staat altijd open (:


    Such a useless spell.

    Je mag mij altijd een pb sturen :) en dan kan ik kijken wat voor advies ik je zou kunnen geven.


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face