(...)
jep en dan zullen ze er weer totally hot uitzien
Precies. Ik word echt gewoon pissig van al die mensen die zitten te zeiken dat ze veranderen, half dood gaan van het harde werk, hun fans in de steek laten. Ik heb dan zoiets van; laat ze toch? Als zij maar vinden dat ze het juiste doen, laat ze dan gewoon met rust. Als jij vindt dat ze je in de steek laten, luister dan naar andere muziek? De meeste fans zijn gewoon jaloers op de Amerikanen omdat Tokio Hotel even wat langer in de USA is geweest dan in de EU, nou, boeiend. Ze reageren dan gelijk hun woede af op
heel Amerika. Ik kan daar dus echt niet tegen. Ze beginnen de jongens te beschuldigen omdat zij even meer aandacht geven aan hun fans daar, en hun succes daar even meer aandacht geven. Ik bedoel, als ik meer succes ergens anders zou krijgen zou ik die kans grijpen! Ze verzinnen de gekste dingen omdat ze gewoon hopeloos bezig zijn. Ziektes. Ze zijn drugsverslaafd, alcolist, ze hebben anorexia, noem maar op. Sorry, maar dat vind ik te ver gaan!
En voor ik nu gezeik ga krijgen, dit is mijn mening. Ik respecteer de meningen van andere dus laat mij even mijn ei kwijt hier.
I recycle my thoughts.