• ik weet niet wrm mr de laatste tijd begin ik steeds meer te denken dat tom &bill drugs gebruiken. die ingevallen wangen,die lege blikken en al dat soort dingen.. ik vind se nogal creepy worden.. en oke ik hbe het er met vreindinnen over gehad en met mijn ma en se denken eerlijk gesegt dat t&b egt drugs gebruiken wat denken jullie ? [/Mening en je mag me nu haten]


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    jep en dan zullen ze er weer totally hot uitzien ;)

    Precies. Ik word echt gewoon pissig van al die mensen die zitten te zeiken dat ze veranderen, half dood gaan van het harde werk, hun fans in de steek laten. Ik heb dan zoiets van; laat ze toch? Als zij maar vinden dat ze het juiste doen, laat ze dan gewoon met rust. Als jij vindt dat ze je in de steek laten, luister dan naar andere muziek? De meeste fans zijn gewoon jaloers op de Amerikanen omdat Tokio Hotel even wat langer in de USA is geweest dan in de EU, nou, boeiend. Ze reageren dan gelijk hun woede af op heel Amerika. Ik kan daar dus echt niet tegen. Ze beginnen de jongens te beschuldigen omdat zij even meer aandacht geven aan hun fans daar, en hun succes daar even meer aandacht geven. Ik bedoel, als ik meer succes ergens anders zou krijgen zou ik die kans grijpen! Ze verzinnen de gekste dingen omdat ze gewoon hopeloos bezig zijn. Ziektes. Ze zijn drugsverslaafd, alcolist, ze hebben anorexia, noem maar op. Sorry, maar dat vind ik te ver gaan!
    En voor ik nu gezeik ga krijgen, dit is mijn mening. Ik respecteer de meningen van andere dus laat mij even mijn ei kwijt hier.


    I recycle my thoughts.

    (...)
    Precies. Ik word echt gewoon pissig van al die mensen die zitten te zeiken dat ze veranderen, half dood gaan van het harde werk, hun fans in de steek laten. Ik heb dan zoiets van; laat ze toch? Als zij maar vinden dat ze het juiste doen, laat ze dan gewoon met rust. Als jij vindt dat ze je in de steek laten, luister dan naar andere muziek? De meeste fans zijn gewoon jaloers op de Amerikanen omdat Tokio Hotel even wat langer in de USA is geweest dan in de EU, nou, boeiend. Ze reageren dan gelijk hun woede af op heel Amerika. Ik kan daar dus echt niet tegen. Ze beginnen de jongens te beschuldigen omdat zij even meer aandacht geven aan hun fans daar, en hun succes daar even meer aandacht geven. Ik bedoel, als ik meer succes ergens anders zou krijgen zou ik die kans grijpen! Ze verzinnen de gekste dingen omdat ze gewoon hopeloos bezig zijn. Ziektes. Ze zijn drugsverslaafd, alcolist, ze hebben anorexia, noem maar op. Sorry, maar dat vind ik te ver gaan!
    En voor ik nu gezeik ga krijgen, dit is mijn mening. Ik respecteer de meningen van andere dus laat mij even mijn ei kwijt hier.


    Ik ben het totaal met je eens, ik bedoel als fan sta je toch achter het gene wat de jongens doen? In plaats van boos op ze te zijn en op die Amerikanen, wees blij dat ze het zo ver hebben gehaald, ik bedoel, waren ze daar neit doorgebroken, was het misschien al gedaan met Tokio Hotel ofzuw, en de jongens zien er al dan niet gezond uit, ze hebbn geen ziekte ofzuw! Bill heeft geen anorexia, hij is altijd al mager geweest, kan die jongen nou helemaal niets aan doen!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)

    Ik ben het totaal met je eens, ik bedoel als fan sta je toch achter het gene wat de jongens doen? In plaats van boos op ze te zijn en op die Amerikanen, wees blij dat ze het zo ver hebben gehaald, ik bedoel, waren ze daar neit doorgebroken, was het misschien al gedaan met Tokio Hotel ofzuw, en de jongens zien er al dan niet gezond uit, ze hebbn geen ziekte ofzuw! Bill heeft geen anorexia, hij is altijd al mager geweest, kan die jongen nou helemaal niets aan doen!

    Ze kijken gewoon niet ver genoeg. Ze snappen niet hoe het is om echt beroemd te zijn. Je wilt dat alleen maar meer en meer succes. Het is bijna onmogelijk om als Duitse band ook nog eens door te breken in Amerika. Tokio Hotel heeft bewezen dat dat wel mogelijk is en genieten daarvan. Ik ben echt blij voor ze dat het hun is gelukt, iets wat vele bands niet gelukt is. Ik blijf als fan achter hen, en hun werk staan, en haak niet zo slap af als vele fans.


    I recycle my thoughts.

    Haha. Denk eerst eens een beetje na voor je zulke gemene roddels versprijdt.


    Sing the song of the stars for me.

    Hmm.. Ik heb het ook al gedacht! maar gistren op de MTV EMA awards zagen ze er écht goéd uit! En ze waren zo enthousiast toen ze gewonnen hadden. Maar het zou me niet verwonderen moest het zo zijn ... Laat ons hopen van niet natuurlijk..
    x


    ' Yes, music is the new religion_

    Nee geen drugs dat kan ik je gewoon verzekeren,wel is Bill niet goed voor zich zelf aan het zorgen...
    Annorexia ofzo en aan de drank en tom is bezorgd om bill en daardoor zorgt ie niet meer goed voor hemzelf,Zo en ik ben blij dat er toch mensen zijn die echt zien dat T&B niet meer zichzelf zijn!!


    Ja, dat denk ik ook. Maja.. We zullen het nooit zeker weten, totdat het op de officiële site staat. Dan zien we wel verder.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Nou, laten we maar hopen dat het nooit zal gebeuren. Je kan zoiets pas met zekerheid zeggen als één van hen in het ziekenhuis belandt met zware anorexia, zware drugsverslaafdheid of bijna doodgaan van de alcoholverslaving.
    Slotje.


    I recycle my thoughts.