• Vier en een halve jaar geleden vertrok mijn beste vriendin van de ene op de andere dag naar London met haar ouders. Ze was mijn eerste vriendin en ik heb er nog altijd wel verdriet van. En vandaag kreeg ik een app. Helaas had ze me willen bellen maar ik was niet thuis. Dus heerlijk gebabbelt zoals wij dat kunnen via de app. Na de vakantie gaan we waarschijnlijk een keer skypen.

    Ik wilde gewoon even delen dat ik het mooi vind. we zien elkaar nooit, spreken elkaar drie a vier keer in een jaar. Soms app, mail of telefoon maar als we spreken lijkt het alsof ze nooit weg geweest is. Ze weet nog altijd hoe ze me moet opvrolijke en hoe ze me complimenten geven moet. En ik wilde het delen omdat mij het heel fijn liet voelen dat ze toch net als ik zij ookaan mij denkt. Heel echt heel misschien mag ik volgend jaar naar London reizen om haar te zien.

    Wat heeft jullie dag opgevrolijkt?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Aww, wat leuk! Mooi dat die vriendschap nog steeds zo sterk kan blijven. :Y)

    Vandaag heeft de nieuwe Annie film me opgevrolijkt. Op de liedjes na was hij een stuk beter dan verwacht. c:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Aw, dat is inderdaad iets om vrolijk van te worden. ^^ Ik hoop voor jullie dat je haar nog een keer kunt zien.

    Ik heb vandaag geleerd dat schoen vroeger meervoud was, met schoe als enkelvoud, en dat dat de reden is dat het eerste deel van schoenmaker enkelvoud lijkt, in tegenstelling tot het meervoud bijvoorbeeld mandenmaker of fietsenhandelaar. Ik weet niet of dat mijn dag opvrolijkte, maar het is wel het eerste waar ik nu aan denk als ik op zoek ben naar een highlight van vandaag. Het heeft blijkbaar wel indruk gemaakt. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ah, wat leuk! (:

    Ik ben vandaag aangenomen in een supermarkt.


    16 - 09 - '17

    Square schreef:
    Aw, dat is inderdaad iets om vrolijk van te worden. ^^ Ik hoop voor jullie dat je haar nog een keer kunt zien.

    Ik heb vandaag geleerd dat schoen vroeger meervoud was, met schoe als enkelvoud, en dat dat de reden is dat het eerste deel van schoenmaker enkelvoud lijkt, in tegenstelling tot het meervoud bijvoorbeeld mandenmaker of fietsenhandelaar. Ik weet niet of dat mijn dag opvrolijkte, maar het is wel het eerste waar ik nu aan denk als ik op zoek ben naar een highlight van vandaag. Het heeft blijkbaar wel indruk gemaakt. (krul)


    Huh.

    Inge, wat.




    OT: Wat leuk! Ik herken het wel, dat je je beste vrienden amper ziet maar toch zo een goed gesprek kan beginnen zonder dat het raar is.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Aah wat lief!!!
    Ik heb gisteren een 3 behaald voor mijn reken examen, en ja daar ben ik trots op. :Y)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Och dat is altijd zo geweldig! Ik heb dat ook met twee van mijn beste vriendinnen. Soms zeg ik ze niet eens gedag als ik ze zie, dan begin kk gelijk te kletsen alsof we nooit gescheiden waren. En dan komen we er later achter dat we nog geen knuffel van elkaar hebben gehad xD heel faag hihi


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Elefant schreef:
    (...)

    Huh.

    Inge, wat.


    Haha, ik studeer taalwetenschap en heb nu colleges over taalverandering en taalcontact, dus daarom leer ik dat soort rare dingen. En de reden dat het me zo fascineert is omdat ik gewoon zelf een beetje raar ben. :Y)

    Het woord cheeseburger bestaat omdat mensen dachten dat ze het woord ham konden vinden in hamburger (wat eigenlijk is afgeleid van Hamburg, de stad) en er daarom vanuit gingen dat het een samenstelling moest zijn (ham+burger) en dat burger dus een los woord was. Vertel me dat dat niet gaaf is. :3

    [ bericht aangepast op 29 april 2015 - 19:15 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oh wat fijn! Ik hoop voor je dat je haar snel weer gaat zien!
    Ik heb vandaag niet echt iets gehad dat me heeft opgevrolijkt :')


    Life is a beautiful struggle

    Ik was nogal bang om voor een hele aula + prof naar binnen te stappen, toen ik veel te laat was, maar er gebeurde helemaal niets, zelfs niet toen ik per ongeluk de deur luidruchtig in het slot liet vallen achter me :Y)
    Dus ja. Dat was hét hoogtepunt (cat)
    Verder, heb ik de hele dag in het archief moeten doorbrengen, en heb 40 minuten op de stoptrein gezeten omdat de andere niet reed. En is er dus niet veel vrolijks gebeurd :'D

    [ bericht aangepast op 29 april 2015 - 19:33 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Dat is heel leuk! Mooi dat vriendschappen toch zo sterk kunnen blijven (:

    Mij haar maakte me blij, haha


    wat was dit ookalweer

    Ah wat super om te horen! Dat zijn inderdaad van die dingen die je hele dag weer goed kunnen maken!(:


    Inspiration can hit you any time

    Mooi om te horen (:

    Wij werken op onze opleiding momenteel aan groepsprojecten op eigen ingeplande momenten, dus zien we buiten ons eigen kleine groepje niet veel andere mensen. Vandaag kwam ik na de bespreking enkele van mijn vrienden uit mijn jaar tegen. Zij zitten allemaal in andere projectgroepjes. Beetje bij beetje kwamen er meer vrienden aangelopen (bijna iedereen was toevallig op school) en dus hebben we heerlijk gekletst en binnen drie potjes Weerwolven gedaan. Dat heeft mijn dag echt goedgemaakt, want het was super gezellig iedereen weer samen te hebben. (;


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Mooi om te horen (:

    Wij werken op onze opleiding momenteel aan groepsprojecten op eigen ingeplande momenten, dus zien we buiten ons eigen kleine groepje niet veel andere mensen. Vandaag kwam ik na de bespreking enkele van mijn vrienden uit mijn jaar tegen. Zij zitten allemaal in andere projectgroepjes. Beetje bij beetje kwamen er meer vrienden aangelopen (bijna iedereen was toevallig op school) en dus hebben we heerlijk gekletst en binnen drie potjes Weerwolven gedaan. Dat heeft mijn dag echt goedgemaakt, want het was super gezellig iedereen weer samen te hebben. (;


    Ik moet even kwijt dat ik het tof vind dat er nog meer mensen het spel weerwolven kennen :Y)


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Haha awesome!
    Dat ik eindelijk m'n minor heb gehaald vandaag! 30 studiepunten come at me


    No growth of the heart is ever a waste

    Aisslin schreef:
    (...)

    Ik moet even kwijt dat ik het tof vind dat er nog meer mensen het spel weerwolven kennen :Y)


    Heel veel mensen kennen het tegenwoordig. Op deze site wordt het ook gespeeld, kijk maar eens in het wedstrijdforum ;3


    Square schreef:
    (...)

    Haha, ik studeer taalwetenschap en heb nu colleges over taalverandering en taalcontact, dus daarom leer ik dat soort rare dingen. En de reden dat het me zo fascineert is omdat ik gewoon zelf een beetje raar ben. :Y)

    Het woord cheeseburger bestaat omdat mensen dachten dat ze het woord ham konden vinden in hamburger (wat eigenlijk is afgeleid van Hamburg, de stad) en er daarom vanuit gingen dat het een samenstelling moest zijn (ham+burger) en dat burger dus een los woord was. Vertel me dat dat niet gaaf is. :3


    Hahaha, ik snap je helemaal. Ik vind dat soort dingen soms ook gewoon geweldig. c:






    OT: Superleuk om te horen! En nog helemaal leuk als je naar Londen gaat, lijkt me geweldig. c:

    Ik ben blij omdat ik vakantie heb!


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…