• Hallo iedereen!

Ik zoek een cover voor mijn verhaal

De titel is nog niet helemaal zeker en ook de verhaallijn zet ik liever niet online, het gaat in iedergeval in het grootste deel over Robb Stark en mijn eigen personage Kylis Clarick van de Silverfalls

Foto's van Kylis (saxa van de serie/ film spartacus): 1, 2, 3

Foto's van Robb: 1 2 3

-Dit is de foto van House Clarick

als deze erin verwerkt kan worden (of iniedergeval het motto) evenals het Stark house logo zou dat helemaal top zijn.

-Het gaat zich voornamelijk in de bossen en in Winterfell afspelen

- Sfeer: tragisch, avontuurlijk, romantisch, koud.
    - Verticaal
    - Het liefste in kleur, maar als hij zwart wit beter uitkomt wil ik dat ook nog wel overwegen.

-De accountnaam van de maker van de mooiste cover zal een maand lang op mijn account vermeld staan evenals bij mijn story.
    Ook zal ik jou naam/ of een naam naar keuze gebruiken voor één gastrol in mijn verhaal (alleen als je dat wilt)

Ook wil ik vragen aan degene die dat kunnen om van deze personages hieronder een gif te maken. In deze volgorde, met hun namen erbij
    Garrel Clarick
    Ambre Carner - Clarick
    Eliar Clarick
    Kylis Clarick
    Senten Clarick
    Marvel Clarick

Devran Clarick
    Palina Mulir- Clarick
    Rewana Clarick
    Daltis Water

Aangezien de afmetingen zeer verschillen moeten ze ook bijgesneden worden.

-De accountnaam van de maker van de mooiste gif-cover zal een maand lang op mijn account vermeld staan evenals bij mijn story.
    Ook zal ik jou naam/ of een naam naar keuze gebruiken voor één gastrol in mijn verhaal (alleen als je dat wilt)

[ bericht aangepast op 28 april 2015 - 13:57 ]

Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

NSYNC schreef:
    als je betere kwaliteit foto's nodig hebt, wil ik ook wel ff betere zoeken hoor. Als je noemt van wie

Nee. Geen betere kwaliteit van de foto's hoor ^^
    Het probleem is dat een gif een maximaal van 256 kleuren heeft. En dat is veel minder dan een normale foto. Dus dan gaat ie moeilijk doen.
    Met een trucje kan je het redelijk oplossen, dus dat heb ik toegepast. Al doet ie toch nog redelijk moeilijk soms. Maar ach ^^

"I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

met welk programma heb je dit gedaan?

NSYNC schreef:
    Nee het is super goed! en ik vind het super tof dat je het House symbool erin hebt gedaan!

^^
    Als het nog iets slomer moet, moet je het maar zeggen.
    Julia tot uw dienst *buigt*

Oh. En als het online staat, wil je het dan aan me melden? Ik ben een huuuuuugge fan van GoT en heb wel zin in een nieuw GoT verhaal ^^

NSYNC schreef:
    met welk programma heb je dit gedaan?

GIMP =)

Fijn om te weten, en ja ik wil hem wel wat langzamer.

Yay GOT, eigenlijk kan ik wel een co auteur gebruiken, wil je meedoen?

NSYNC schreef:
    Fijn om te weten, en ja ik wil hem wel wat langzamer.

Yay GOT, eigenlijk kan ik wel een co auteur gebruiken, wil je meedoen?

Okay dan doe ik dat voor je ^^
    Hmm. Is het goed als ik daar nog even over na denk? ^^
    Ik heb namelijk echt ongeveer een jaar in een writersblock gezeten en wil er nu weer uitkomen.
    Maar ik wil niet alles haasten enzo, zodat ik er weer in kom xp

Zo beter?

Okay dan doe ik dat voor je ^^
    Hmm. Is het goed als ik daar nog even over na denk? ^^
    Ik heb namelijk echt ongeveer een jaar in een writersblock gezeten en wil er nu weer uitkomen.
    Maar ik wil niet alles haasten enzo, zodat ik er weer in kom xp

Is helemaal goed! Meld het me zodra je het weet ;P
    Je kan altijd inspringen in mn verhaal aangezien de verhaallijn nog super open ligt en ik nog niet zo ver ben met GOT enzo ;)

Hij doet het niet ben ik bang

NSYNC schreef:
    Hij doet het niet ben ik bang

Ah. Dat wordt opnieuw. Stom ding.

doe rustig aan hoor ;)

SU-PER TOF!

Heel goed gedaan !

Ik moet wel steeds lachen dat ik jou profielfoto als faceclaim heb gebruikt ahhaha, wel toevallig

NSYNC schreef:
    Ik moet wel steeds lachen dat ik jou profielfoto als faceclaim heb gebruikt ahhaha, wel toevallig

Haha. Ja. Toen ik zag dat je Saxa had gebruikt, was ik van SAXAAAAAAA. Ze was mn vorige username tho ;D