^ Dit was de opdracht die ik voor het intakegesprek van mijn (hopelijk) aanstaande opleiding moest maken. Na anderhalve week uitstellen, omdat ik geen idee had wat ik ermee moest, ben ik vanmiddag toch begonnen. Tot mijn opluchting was het een makkelijke opdracht en heb ik die nu af. Al ben ik nog niet helemaal tevreden. Nu zou ik graag wat feedback krijgen over mijn gemaakte werk, voor de mensen die een stukje van 240 woorden willen lezen (onder eerste spoiler). Ik heb Century Gothic als lettertype gebruikt, vandaar dat ik het hier ook zo gedaan heb.
Ik kan wel wat tips/tops/kritiek gebruiken omdat ik graag met een goede opdracht bij het gesprek kom.
Onder de tweede spoiler kan je een collage vinden die ik ook moest maken met het verslag. De nummers staan er op het origineel niet op, dat was om de volgorde van de plaatjes te laten zien (hoe ze in het verslag aan bod komen). Klik er op voor een vergroting. Het was de bedoeling een creatieve kant van me te laten zien, omdat creativiteit belangrijk is voor de opleiding. Dus ik heb soms niet de meest voor de hand liggende foto's gebruikt. De uitleg van de foto's staat ook onder de foto.
[ bericht aangepast op 28 april 2015 - 0:39 ]