• Hallo iedereen

    Aangezien ik veel interesses heb en één daarvan Pretparken zijn en die veeel te onderbelicht zijn op Q hierbij dit topic, en ik denk dat er nog wel mensen zijn die al eens graag naar een pretpark gaan dus kun je je meteen ook aanmelden en gezellig kletsen over de verschillende pretparken in de wereld.

    Heave Fun!

    Leden:
    ~Debbaut // Jarne // De Efteling, Plopsa, Walibi, Europa Park // Gerstlauer, B&M, Mack
    ~Dylazing // Sylvie // Bobbejaanland, De Efteling
    ~Heady // Leah // De Efteling en Bellewaarde
    ~Blackthorn // Sarita // De Efteling, Toverland
    ~FoxAngel // Bianca // Disneyland, Efteling, Bobbejaanland, Plopsaland
    ~Baneful // Anne // Walibi
    ~MrsGately // Demy // Disneyland, De Efteling, Phantasia, Europa park, Gardaland, Walibi Flevo, Drievliet, Sprookjes Wonderland Enkhuizen
    ~Timlin // Demi // De Efteling, Disneyland & Gardaland
    ~Conaway // Soraya // De Efteling
    ~Chemicals // Sanne // Walibi, De Efteling
    ~RechterTwix // Tamara // Disneyland, Walibi
    ~Feli116 // Femke // Walibi, Bobbejaanland, De Efteling
    ~BlackAlpha // Joëlle // Slagharen
    ~Uptown // Qing // Phantasialand, Disneyland, De Efteling, Walibi, Plopsaland


    Lijstje
    ~Username
    ~Naam
    ~Favoriete pretpark
    ~Optioneel, favoriete attractiebouwer

    Quizletters die binnenkort in een pretpark te vinden zijn.
    ~Jarne // De Efteling // Eind september, misschien nog tussen nu en dan in een ander park.
    ~Sarita // Walibi // 16 mei
    ~Demy // De Efteling //
    ~Joëlle // Slagharen // voor werk

    Handige links
    ~Rides.nl
    ~Looopings.nl
    ~Themepark.nl

    Regels
    ~De Quizlet huisregels
    ~Beleefd blijven.
    ~Geen kritiek op users.
    ~Naamswijzigingen doorgeven.

    Groetjes
    Jarne

    [ bericht aangepast op 26 april 2015 - 15:07 ]


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Debbaut schreef:
    (...)

    Hoezo dat?:o
    Mijn broertje heeft nooit zin in pretparken en laat het duidelijk merken door keihard zijn iPod in te doen, muziek keihard en 20 meter verder van ons lopen, en dan zeuren dat we niet te snel lopen, heeft ie ook in 2012 in Disneyland gedaan, en afgelopen jaar in Walibi, nu heeft ie er duidelijk ook laten merken geen zin in te hebben. Ik zou eigenlijk met mijn beste vriendin meegaan, die woont in Vriezenveen en is een pokke eind rijden, maar omdat mijn broertje het steeds "vergat" om een vriend mee te vragen. (Heeft ie niet eens gedaan omdat hij geen zin heeft) is de datum 4x veranderd en toen werd de moeder van mijn beste vriendin boos vanwege de hele tijd datum veranderingen. Dus nu ben ik grotendeels again bang dat ik weer alleen moet in attracties wat de vorige keer ook zo is gegaan.

    MrsGately schreef:
    (...) Mijn broertje heeft nooit zin in pretparken en laat het duidelijk merken door keihard zijn iPod in te doen, muziek keihard en 20 meter verder van ons lopen, en dan zeuren dat we niet te snel lopen, heeft ie ook in 2012 in Disneyland gedaan, en afgelopen jaar in Walibi, nu heeft ie er duidelijk ook laten merken geen zin in te hebben. Ik zou eigenlijk met mijn beste vriendin meegaan, die woont in Vriezenveen en is een pokke eind rijden, maar omdat mijn broertje het steeds "vergat" om een vriend mee te vragen. (Heeft ie niet eens gedaan omdat hij geen zin heeft) is de datum 4x veranderd en toen werd de moeder van mijn beste vriendin boos vanwege de hele tijd datum veranderingen. Dus nu ben ik grotendeels again bang dat ik weer alleen moet in attracties wat de vorige keer ook zo is gegaan.


    Moest mijn kind later zo doen zou ik hem botweg bij een oppas dumpen. Ik snap niet dat je ouders daar zo'n geduld mee hebben.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    MrsGately schreef:
    (...) Mijn broertje heeft nooit zin in pretparken en laat het duidelijk merken door keihard zijn iPod in te doen, muziek keihard en 20 meter verder van ons lopen, en dan zeuren dat we niet te snel lopen, heeft ie ook in 2012 in Disneyland gedaan, en afgelopen jaar in Walibi, nu heeft ie er duidelijk ook laten merken geen zin in te hebben. Ik zou eigenlijk met mijn beste vriendin meegaan, die woont in Vriezenveen en is een pokke eind rijden, maar omdat mijn broertje het steeds "vergat" om een vriend mee te vragen. (Heeft ie niet eens gedaan omdat hij geen zin heeft) is de datum 4x veranderd en toen werd de moeder van mijn beste vriendin boos vanwege de hele tijd datum veranderingen. Dus nu ben ik grotendeels again bang dat ik weer alleen moet in attracties wat de vorige keer ook zo is gegaan.


    Ik ben net jouw broertje. (cat)

    Dat is wel kut ja. D:


    wat was dit ookalweer

    Debbaut schreef:
    (...)

    Moest mijn kind later zo doen zou ik hem botweg bij een oppas dumpen. Ik snap niet dat je ouders daar zo'n geduld mee hebben.


    Het grappige is van ik moet mee naar dingen voor hem en mag niet zeuren, en mag dan nooit met muziek zitten, en anders om wordt wel alles toegelaten.

    RechterTwix schreef:
    (...)

    Ik ben net jouw broertje. (cat)

    Dat is wel kut ja. D:


    Het is gewoon, ookal is het weken van te voren bekend hij laat duidelijk aan iedereen merken dat hij geen zin heeft, dus constant ook zeggen dat hij geen zin heeft en niet wil gaan. Maar wel als er een winkel is met wapens waar hij al 1000en van heeft een uur in die winkel staan om dan zelf het wapen dingetje te slopen en er zelf wat van te willen maken.

    MrsGately schreef:
    (...)

    Het is gewoon, ookal is het weken van te voren bekend hij laat duidelijk aan iedereen merken dat hij geen zin heeft, dus constant ook zeggen dat hij geen zin heeft en niet wil gaan. Maar wel als er een winkel is met wapens waar hij al 1000en van heeft een uur in die winkel staan om dan zelf het wapen dingetje te slopen en er zelf wat van te willen maken.


    Hmm dat is wel kut ja, ik ben dan ook niet de sociaalste persoon maar maak dan op zijn minste even zin. :'D


    wat was dit ookalweer

    femi116
    Femke
    favoriete pretparken: Walibi Bobbejaanland Efteling


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Ik zou graag lid willen worden van dit topic:
    BlackAlpha
    Joëlle
    Attractie en Vakantiepark Slagharen

    Binnenkort te vinden in: Slagharen (oa voor werk).


    ©1998

    Ik zet jullie erbij!(:


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Me c; ik houd van Fantasialand, Disneyland :3 De Efteling, Walibi en Plopsaland. ^^


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Welcome!

    Wat vinden de Quizletters trouwens van Yumble?


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    On my way to the Efteling