Ik ben gister naar Disney geweest met school. Het was een examen uitje. We moesten vroeg opstaan. Rond half 3 stond ik al naast mijn bed :'). Ik had maar 3 uur geslapen. Om 4 uur vertrokken we met een de bus. We gingen met zo'n dubbeldekker, zodat iedereen erin past. Nadeel voor vele mensen: het plafon was erg laag. Elke keer bukken was niet zo fijn voor de nek en rug. Maar daar had ik natuurlijk niet last van, want ik ben de kleinste persoon in de bus . Is er toch nog een voordeel om klein te zijn.
Na meer dan 5 uur te hebben gezeten in een bus kwamen we aan bij Disney. Ondanks dat we allemaal erg moe waren hadden we er wel zin in ^^.
Ik ben in verschillende attracties geweest en zo min mogelijk voedsel gekocht, want een zakje chips koste al 3 euro. Het was aardig druk, maar van andere mensen hoorde ik dat dat nog rustig was. Zo was onze langste wachttijd 55 minuten voor de Crushs Coaster. De Crushs Coaster is erg leuk en het was het wachten ook wel waard. Maar ik ga er niet snel meer in die achtbaan, want ik kwam er heel misselijk uit. Nu was ik in een groepje met 6 mensen en er konden maar 4 mensen in een kar. Ik en een vriendin gingen met 2 vreemde in een kar zitten. Toen we klaar waren gingen we even op een hekje zitten. Er kwamen mensen uit de achtbaan die na ons waren, maar niet onze groep. Wij 5 minuten wachten, maar ze waren er nog steeds niet. Vervolgens werd de achtbaan afgesloten en kwamen er allemaal personeel naar de achtbaan. Toen dachten we: O shit, dit kan niet goed zijn. En ja hoor: Ze zaten vast op het hoogste punt van de achtbaan en moesten eruit worden gehaald .
Voor de rest hebben we geen problemen onder vonden in het park, gelukkig!
Om half 8 vertrokken we weer. Ik vond Disney erg leuk, maar na 5 uur lange busreis en 10 uur te hebben gelopen in het park, was ik kapot. Ik was niet de enige, iedereen was kapot. Voor de rest herinner ik me niet veel van de reis, want ik lag half te slapen met muziek in mijn oren. We kwamen pas om half 2 weer thuis.
Hoe was jullie vrijdag^^?
Seasons will change, but I shall remain