• Hej Iedereen,

    Iedereen die naar de EMA's heeft gekeken heeft het vast gemerkt dat er iets niet klopte bij de uitreiking van Best Act Ever.
    In vergelijking met andere categoriën werd er geen filmpje getoond van de genomineerden, en ook werden geen runner ups bekend gemaakt.

    Nu is er al een vraagteken geplaatst bij de nominatie van Rick Astley. Wie? Inderdaad.
    Op Youtube staat er een filmpje waarop te zien is hoe iemand met verschillende computers automatisch stemt op Rick Astley.

    http://www.youtube.com/watch?v=PBANqYNeVpU

    Als je dan weet dat hij meer dan een miljard stemmen had is dat niet verwonderlijk.

    Nu eisen alle fans van de andere genomineerden aan MTV om de rechtvaardige winnaar bekend te maken.
    Vervalsing kan niet en ze willen een terechte winnaar.

    Ik geef ze geen ongelijk *de fans hé*


    What you see, is what you get.

    :O idd TH had moetten winnen en dat is FAKE!!


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Ik ken die hele gast nietxD
    wie is da?:P


    I want my bloody cheese now!^^

    Ma wie was er eigelijk genomineerd?


    Your Butt is Mine!

    Genomineerd waren TH, Green Day, Rick Astley, Christina Aguilera en nog een paar.
    maar ik zat ook echt zo van; waht the hell 0.o wie is die gozer 0.o
    en toen ik het mn pa vertelde was die ook in shock en zei hij dat Rick Astley vand e jaren 80 is o.o


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    OMG:O
    Tokio Hotel!!
    komaan das ni eerlijk, net zoals op de TMF awards :O


    Your Butt is Mine!

    IK VOND DA OOK AL ZO RAAR?GEEN FILMPKE OF NIKS
    AND WHO THE FUCK IS ASHLEY???
    PURE VERVALSING
    IK WAS ER ZEKER VAN DA TH GEWONNEN HAD!!


    I need you like a heart needs a beat

    Er mogen geen topics meer over de EMA's gemaakt worden. Vragen en opmerkingen mogen in het officiele EMA topic geplaatst worden.
    [/slotje]


    Bored.