• maar ik kan het altijd proberen te vragen.

Ik heb dus vandaag eindelijk weer mee mogen gymmen op school, ik mag lichte dingen doen van de fysio, en we gingen trefballen dus ik heb de hele tijd in het achtervak gestaan. Maar voordat de les begon ging ik op een bank in de gymzaal zitten, zo'n ding met wieltjes eronder, en toen ik op wilde staan zat mijn gymbroekje eraan vastgeplakt. Ik kon het wel loshalen, maar het plakte echt heel erg. Je zag het ook heel duidelijk dat er iets op zat, want waar de plak zit is het zwart gekleurd.

Toen ik thuis kwam heb ik hem meteen in een bak heet water gelegd en er met ossengalzeep er grondig overheen gewreven (zo heb ik zo'n 3 jaar geleden ook een hele grote zwarte inktvlek uit een witte broek gekregen, daar zie je nu niks meer van). Maar de vlekken gingen dus niet weg en het plakt nog steeds. Hij gaat zometeen in de wasmachine, maar ik betwijfel of de vlekken eruitgaan en het niet meer gaat plakken.

Weet iemand misschien wat het zou kunnen zijn en hoe ik het eventueel nog kan proberen schoon te maken?
    Ik zou namelijk wel heel erg balen als die vlekken er niet meer uit gaan :/

Ik vind het wel ontzettend stom dat er mensen zijn die het blijkbaar leuk vinden om allemaal plak aan een bankje in een sportzaal te doen... Voortaan ga ik gewoon checken of het niet vies is voordat ik ga zitten.

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Wat voor plak is het? In de vriezer doen werkt vaak bij plakkerige vlekken en kan nooit kwaad geloof ik. (:

I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

Ten eerste, wtf...

Ten tweede, probeer wat azijn in je wasmachine te doen (waar je normaal wasverzachter in doet) of anders weken in soda.

Your make-up is terrible

Klaag het gewoon aan bij de studieleerkracht, (of Nederlandse versie daarvan), en dwing van school een nieuw gymbroekje af. :Y)
    Of is het geen uniform gym - set?

[ bericht aangepast op 20 april 2015 - 18:32 ]

Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

PVRIS schreef:
    Wat voor plak is het? In de vriezer doen werkt vaak bij plakkerige vlekken en kan nooit kwaad geloof ik. (:

wat was dit ookalweer

PVRIS schreef:

Dat weet ik dus niet :') Normaal gaat alles wel weg, maar dit blijft plakken... Ik weet niet of mijn moeder blij wordt als ik m'n sportbroekje in de vriezer gooi haha, maar ik kan het proberen.

Assassin schreef:
    Ten eerste, wtf...

Ten tweede, probeer wat azijn in je wasmachine te doen (waar je normaal wasverzachter in doet) of anders weken in soda.

Is soda niet heel schadelijk? Want dan probeer ik het liever niet uit namelijk... En azijn, idk, moet ik even aan m'n moeder vragen of het mag haha. Gewoon natuurazijn of schoonmaakazijn?

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Histoire schreef:
    Klaag het gewoon aan bij de studieleerkracht, (of Nederlandse versie daarvan), en dwing van school een nieuw gymbroekje af. :Y)
    Of is het geen uniform gym - set?

Haha nee, wij doen niet aan uniformen of uniformgymsetdingenhoehetookheet. En klagen helpt niet, de gymleraar zei zo van "Dat kan toch gewoon in de wasmachine?" en die bank is daarna niet schoongemaakt ofzo dus ik ben benieuwd hoeveel mensen er nog last van gaan krijgen.

Elefant schreef:
    (...)

Is soda niet heel schadelijk? Want dan probeer ik het liever niet uit namelijk... En azijn, idk, moet ik even aan m'n moeder vragen of het mag haha. Gewoon natuurazijn of schoonmaakazijn?

Nee, soda is een wondermiddel dat je overal voor kan gebruiken, haha. 8D Eerst even weken en dan in de wasmachine, of gewoon wat door je wasmiddel doen, helpt vaak al.
    Gewone azijn, geen schoonmaakazijn. ;3

Your make-up is terrible

Assassin schreef:
    (...)

Nee, soda is een wondermiddel dat je overal voor kan gebruiken, haha. 8D Eerst even weken en dan in de wasmachine, of gewoon wat door je wasmiddel doen, helpt vaak al.
    Gewone azijn, geen schoonmaakazijn. ;3

Okay, thanks. Dan ga ik dat even proberen. Ik wil namelijk niet dat het broekje beschadigd haha, aangezien het het broekje van mijn Bayern-tenue is :P

Het is trouwens 100% polyester, ik weet niet of dat tegen veel dingen kan ofzo, geen idee eigenlijk.

Probeer nagellakremover, srsly. That solves everything

"Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

Stavros schreef:
    Probeer nagellakremover, srsly. That solves everything

Hebben we niet, helaas

Elefant schreef:
    (...)

Hebben we niet, helaas

Je zusje ook niet? Dan steel je toch wat van haar. (cat)

He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

Elefant schreef:
    (...)

Hebben we niet, helaas
    Ik ben een jongen en zelfs ik heb nagellakremover in huis?

"Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

Stavros schreef:
    (...)Ik ben een jongen en zelfs ik heb nagellakremover in huis?

Maar we weten ook allemaal dat jij niet zonder gelakte nagels het huis uit gaat. (cat)

Sorry sorry sorry, ik zeg niks meer.

He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

Stavros schreef:
    (...)Ik ben een jongen en zelfs ik heb nagellakremover in huis?

Je hoeft toch niet perse je nagels te lakken als meisje, dus ik geloof ook niet dat nagellakremover dan ook in het bezit van ieder meisje hoort te zijn

Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

Freckle schreef:
    (...)

Je hoeft toch niet perse je nagels te lakken als meisje, dus ik geloof ook niet dat nagellakremover dan ook in het bezit van ieder meisje hoort te zijn

Ik heb het ook niet in huis. :'D

wat was dit ookalweer