Hyakuya schreef:
(...)
Eindelijk kan ik reageren. Ik was op vakantie dus geen pc. ;_; En nu ben ik heerlijk ziek haha. :'D
Zowat al mijn kinderen hebben wit/grijs haar. De enige uitzonderingen zijn een blauw harige engel en mijn zonnen kind die teveel shit over zich heen krijgt. ;_;
Nop, ik huil bij manga bij fanfiction. Bij headcanons. Maar bij anime over het algemeen niet. Ik huil wel bij een amv maar dat komt gewoon door het lied deels. Maar ik kan je nu al vertellen dat ik bij Owari ga huilen. En bij Ansatsu. God dammit. Ik heb daarnet de laatste manga update van gelezen en ik zat toen safe and sound the luisteren van Capital cities en de tranen stroomde over mijn wangen. Ik zat echt zo van:
ZE ZIJN NIET SAFE AND SOUND. FUCK OFF. DIT IS NIET TOEGESTAAN. DIT IS VERSCHRIKKELIJK TRIEST WANT JE ZIET HOEVEEL EMOTIE ER IS EN... En... *cries in a corner.* Als dat geanimeerd wordt dan ga ik dood. Ik ga huilen en huilen. En mijn doodsoorzaak komt door teveel huilen.
Arme jongen. Mijn Amerikaanse beste vriend had al wat gehoord van mij over Owari en toen hij bij episode 4 zat, zei hij: 'I accept that Yuu has a harem. But Yuu and Mika have to get together and Shinoa can fuck Mitsuba.' Dit is letterlijk wat hij zei. I love him so much. Ik had hem al wat verteld over Yuu's harem en over mijn ships en ik heb praktisch Mikayuu in zijn leven geduwd. Nou ja ik zei: '...., you are my best friend right?' 'Yes.' 'And you will follow me in my shipping hell right.' 'Ofcourse!' 'That's good. Ship Mikayuu.' 'Ok.'
Onze relatie is zo geweldig. We duiken samen hell in. :'D
En that's good. Ik zit al mijn vrienden die anime kijken ook in Mikayuu te trekken.
En excuses voor Mikayuu. Maar ik ship Maeiso sinds eind 2012/begin 2013. ;_; En Maeiso is een ship die mij ontzettend veel feels kan geven. Het kan ontzettend fluffy zijn maar ook onzettend angsty. Maar ik gok dat Mikayuu en Maeiso ooit wel een gedeelde eerste plaats krijgen. :')
Krul is a queen. And she needs to be cosplayed. Net zoals Mika maar dat is gewoon een must. Alsjeblieft geef me foto's als je Noise gaat cosplayen. ;_; En Shinoa. Je moet Shinoa cosplayen. *^* Me moeder heeft me leren naaien toen ik 6 was of zo en aangezien ik graag wat 'kawaii' achtige kleren draag moet ik 75% van de tijd mijn kleren zelf maken. Ondanks ik met cosplay wel patronen knip en met mijn normale kleren zonder doe. Dat is ontzettend slecht van mij. :'D
*Was Haikyuu dom genoeg vergeten* Op een gedeelde plaats met inzauma dus op 4. :') Je wilt Daiya gaan kijken...
Daiya = Miyusawa = OTP
YEs. Je moet daiya kijken. Je moet een znnebloem en een vos met elkaar shippn. + Je moet mijn zoon ontmoeten. Ze nickname is the princess of the capital. ;_; Mei is such a cutie pie I mean look at him:
He can go from this:
To this:
En ga yowapeda kijken! Ga een kerstboom en een god met elkaar shippen! Dat is ook ontzettend belangrijk. Toumaki. God damnit. ;_; The feels. Toumaki is ontzettend belangrijk. Net zoals Sansaka. ;_; En Chaperone Arakita. En Imanaru, En ... alle ships die er zijn. Alles is zo belangrijk. Net zoals de stage play cast.. Ugh ga het kijken. Het kan in het begin ontzettend saai zijn maar je moet doorzetten. Je moet volhouden tot en met Chaperone Arakita. :'D +Aan elke episode is er na de ED een short animation. Die zijn geweldig. Oké ik ben aan het over reageren. Sorry Yowapeda heeft een van mijn kinderen dus ik ben er heel erg op gesteld hehe.
OT: En op de talk van de angsten van hoe Owari gaat eindigen talk:
De basis van deze theorie is gedaan op een tumblr post maar ik heb omdat ik een persoon ben met geen leven ook even mijn eigen research gedaan. Maar dat is eerder omdat een van mijn personages Lucifer heet en ik was geïnteresseerd in zijn verhaal. :')
*Pakt bijbel erbij en haar persoonlijke vertalingen* Let's do this shit.
Als de mangaka de mythologie gaat volgen dan gaat hoogstwaarschijnlijk Yuu dood. Dit is omdat -thank you tumblr en mijn voorliefde voor mythologie- Yuu wordt gelinkt aan Lucifer en Mika wordt gelinkt aan Micheal die Lucifer heeft gedood.
De reden voor de linken is door de namen en de acties in het verhaal. Yuuichirou betekent: Superior eerste zoon en Mikeala is de vrouwelijke van Micheal.
Om nu even wat meer de mythologie te gebruiken en het verhaal van Lucifer gaan we eerst in op de titel van de manga die zo gaat in translaties:
Owari no Serafu = Seraph of the end = De Seraf van het einde = De engel van het einde.
De titel praat duidelijk over Lucifer. De engel die in het 'einde' ook wel in de volksmond bekend was als hel belande. Om even maar wat achtergrond te geven: Lucifer was de mooiste engel die god geschapen had en was perfect in eigenlijk elke staat. Maar god gaf zijn engelen net zoals de mens de vrijheid om te denken en Lucifer kreeg hoogmoed. Dacht dat hijzelf op de troon van god moest zitten en kwam in opstand. God duwde hem uit de hemel gooide liet hem vallen in het land van de dood. Lucifer was woedend en realiseerde zich dat de mens hoger stond dan de engelen in gods perspectief. God gaf niks om zijn engelen en de mens zou hij eerder kiezen dan zijn engelen. Lucifer keerde zich tegen de mens en wilde de mens en god 'perfecte schepping' uitroeien. Klinkt dat bekend in de oren? Ik denk zo ook en anders:
'Slaughter all sinners.'
'Don't get in my way vampire. Humans must be slaughtered.'
Geheugen opgefrist? Great. Laten we praten over Michael.
Michael was een van de drie aartsengelen en was dus net zoals Lucifer een seraf. Hij staat bekend over het feit dat hij de aanvoerder was van het leger uit de hemel en hij was degene die Lucifers leger versloeg tijdens de oorlog tussen hemel en hel. Er wordt ook in sommige verhalen gezegd dat hij degene was die Lucifer doden. Nu wil ik weer een soort van vergelijking houden:
Aanvoerder van hel = Lucifer = Yuu = Mensen
Aanvoerder van hemel = Micheal = Mika = Vampiers
In het verhaal zijn de mensen de genen die verkeerd zijn zoals Asuramaru zegt: Humans are far more worse than vampires and demons. -sorry ik ben te lui om te zoeken wat de zin was maar het was zoiets- Dit kan duiden op het feit dat de mensen eigenlijk de aanvoerders zijn van hel en de vampieren die van de hemel. Dit kan ook betekenen dat de demonen eigenlijk de mensen zijn in dit verhaal aangezien wij geloven in de hemel en bang zijn voor de hel maar deze wel accepteren in sommige situaties. Dus de demonen kunnen we eigenlijk zien als mensen die hel omarmen.
Oké om nu een laatste iets te zeggen: De Hyakuya faciliteiten kunnen we zien als god, aangezien deze de serafs creerde. En de Hiiragi familie is de familie die hielp kunnen we niet uitsluiten dat ze niet alleen testen op de mensen van Hyakuya. Maar ook de Hiiragi's. Laat mij een naam zeggen:
Mahiru.
Van de mangapics die ik heb gezien en aangezien er volgens mij ook aardig wat naar gehint wordt denk ik dat Mahiru ook een test subject was. En dat ze dus zoveel procent onmenselijk was en hierdoor een demonen wapen werdt. Dus misschien kunnen we nadenken over dat de Hyakuya bezig waren met het maken van demonen.
Ik hou het hier bij. Het laatste over de Hyakuya is echt alleen een gedachte gang, Maar de rest:
I am pretty sure about it. Als we er buiten houden wat de demonen zijn in het verhaal. Maar als we er van uit gaan dat de demonen de mensen zijn in dit verhaal en dat Mika en Yuu beginende demonen zijn, dan is mijn vraag waarom willen de vampieren/de hemel de demonen/mensen in bezit hebben?
Ow wauw dit is aardig lang. Sorry. ;_;
Okay normaal gesproken reageer ik redelijk goed op volgorde, maar ik moet nu eerst even iets terugzeggen over Owari.
Forgive meeeh.
Okay, okay okaaaaay, dit maakt heel veel sense. Iets te veel sense en nu ben ik sad.
Ik heb wel altijd dezelfde mening als Asuramaru gehad tho, dat de mensen fout zitten, alleen ik wist niet wat ik ermee moest qua plot en shit, en nu ik jouw verhaaltje lees lijkt alles even als puzzelstukjes in elkaar te vallen. o___o
En ik denk dat je over Mahiru ook best eens gelijk kunt hebben, daar had ik echt totaal nog niet aan gedacht.
*slaat zichzelf* Ik had het totaal niet gekoppeld aan Lucifer terwijl ik daar best wel wat over wist. :'D Ohmygod. Thanks hiervoor. *^*
Dan hebben we nog één probleem tho. Hoe gaan ze zo ver krijgen dat Mika Yuu gaat vermoorden? Ik wil er niet eens aan denken, mijn hart doet pijn okay, nu al.
*wappert spastisch met handen* WHY TRAGEDIES *huilt* I'm okay. ;w; Okay nope, I'm not okay. MYGOD ZE KUNNEN DIT ZO PIJNLIJK MAKEN IK VREES NU AL VOOR ALLES
*kucht* Nu even verder met de rest van je bericht. :'D
Ik huil zo'n beetje bij alles. Sneller bij anime dan manga tho, maar als ik bij manga huil, huil ik ook echt fucking lang en hou ik niet meer op. :'D *staart naar Pandora Hearts* Ik huilde ook bij chapter 1 van Owari. :'D En episode 1. Ik ging dood okay. Maar ik huil echt vaak, maar soms op de raarste momenten niet, dan kan ik heel emotieloos staren naar mijn scherm terwijl ik van binnen kapot ga maar ik kan niet huilen. Ik weet niet hoe ik werk.
Ohmygod, ik hou nu ook van je Amerikaanse vriend. Ik vind sowieso Shinoa x Mitsuba niet eens zo'n heel slecht idee, het is best shipbaar. :') Yush, it's decided. *^*
Ik heb hier een vriendin uit Vietnam die Owari ook leest en van Mika houdt, maar ik weet nog niet hoe zij over boy x boy ships denkt dus ik ben nog voorzichtig.
Maar ik weet bijna zeker dat ze ook fujoshi neigingen heeft want ze wil dat ik haar meeneem naar waar ik de doujinshi had gevonden, hahahaha. Ik kan echt niet wachten om haar erheen te slepen en erachter te komen welke ships ze shipt. :')
Woaah woaaah 2012/2013 is echt lang. o__o Ik denk niet eens dat ik al zolang ship. Wacht wanneer heb ik No. 6 gezien. Myanimelist help me. Oh oktober 2013. Okay, Nezushi was wel echt mijn eerste grote OTP.
Daarvoor shipte ik wel dingen maar niet van AAAH IK SHIP DIT ZO ERG PLEASE BE TOGETHER AND KISS AND STUFF. :')
Ik geef je foto's als jij mij ook foto's geeft. *^* I wanna seeeeee.
Ahh, dat is zo handig. Ik wilde dat ik goed kon naaien, echt. Ik ben er zo onhandig mee. >< Ik heb het gewoon nooit geleerd, aangezien mijn moeder het ook niet goed kan. En zo awesome dat je je eigen kleren maakt. ;o You should show me something. *^* Ik wil zien.
Ja ja ja, ik wil Daiya kijken. En cutie is cute. *^* Bwaaaah ik wil weer eens te veel anime tegelijk kijken. Ik was al bezig met alle animes van Kensho Ono af gaan
don't say anything, ik wil HxH kijken, ik wil Daiya, Magi (die telt als Kensho anime tho), ik wil Yowapeda ik wil Fate/Stay Night nog kijken uuuugh. ;w; En ik heb mensen die me dwingen tot HxH, iemand die me dwingt tot Magi en bwaaaah nu wil ik ook Yowapeda en Daiya zien want ik snak naar sportanimes. HELP.
AAAH MIJN SPOILER TAG KLOPTE NIET IK HOOP DAT NIEMAND GESPOILD IS NU SORRY
[ bericht aangepast op 18 mei 2015 - 14:02 ]
"No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)