• Doordat ik al zo lang niet meer heb geschreven voor mijn werk en door school had ik, toen ik wel wat schreef, het meteen op Quiz.let gezet. Erg jammer, want ik had gewoon moet wachten en wat meer moeten oefenen.

    Goed leermoment.

    Wat doen jullie altijd als je een tijdje niet hebt geschreven?


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Bedoel je wanneer we weer beginnen met schrijven of wanneer we eigenlijk wel willen maar dat niet kunnen? ^^

    LakeTown schreef:
    Bedoel je wanneer we weer beginnen met schrijven of wanneer we eigenlijk wel willen maar dat niet kunnen? ^^


    Wanneer je weer begint met schrijven. Ik heb altijd opstartproblemen haha


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Ik doe mee aan RPG's, zodat ik toch kan schrijven, maar wel hulp kan krijgen van anderen als het even niet zo lekker wilt lopen. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik heb nooit echt opstart problemen. Ik heb namelijk als ik weinig tot niet schrijf ivbm school de hele tijd de neiging om te schrijven en dat komt er dan zo poef uit als ik weer een rustigere periode heb... ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Hahahaha! Ik heb drie maanden niet meer geschreven. Ik was vergeten hoe mijn hoofdpersonage heette. x) goed dat ik schema's had gemaakt voor als ik het zou vergeten.
    Gewoon weer de schema's lezen. Dus niet echt opstartproblemen.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Bij mij komt het altijd met vlagen. Ik probeer het vooral niet te forceren, maar als ik zin heb om te schrijven begin ik altijd met de oude dingen door te lezen en mijn speciale aangemaakte playlist die bij dat verhaal past haha

    Ik lees altijd even de laatste hoofdstukken om er weer in te komen en meestal is dat voor mij wel genoeg.


    Every villain is a hero in his own mind.