• Hallo

    Ik ben nogal onzeker, ik weet niet of je het al weet, maar al vier jaar draag ik jou mee in mijn hart. Dit is echt moeilijk, het is pas nu dat ik me out want ik kan het niet meer. Elke dag, uur op uur verslind je me met jouw ogen. En ik weet niet of je wel op hetzelfde geslacht valt en of je gevoelens voor me hebt. Maar na die ene dare doe ik het!
    Ik kan altijd bij jou terecht met mijn problemen, altijd weet jij de juiste oplossing en je steunt me bij de moeilijke momenten. Als DeLijn weer moeilijk doet lachen we dat samen hartelijk weg en ook al heb jij soms je downs, dat is niet erg. We komen er samen wel uit.
    Elke minuut wil ik bij je zijn en naar jouw ogen staren. We hebben heel erg veel gemeen. Zo zijn we bijde grote fan van Harry Potter en schrijven we bijde heel graag. Ook al is dit bericht gigantisch moeilijk voor me om te schrijven. Toch moet ik dit doen mijn geliefde. Ik weet niet wat de rest hier van gaat zeggen. Maar twee jongens maakt toch niets uit? We zijn gemaakt voor elkaar mijn geliefde Q. Jij en ik, wij samen kunnen alles aan. Ook al die Hysterische mensen die soms op je zitten. Die losers van een users zullen we erbij moeten nemen. Dat maakt niets uit. Ook al die hypes zijn niet fijn. Maar ik zet me erover. Voor jou.
    Beste Quizlet. Geef me een kans alsjeblieft. Laten we samen vertrekken naar een andere server en alles achter ons laten. Gewoon. Het Wereldwijde web verkennen en groter worden dat dat sletterige Facebook ooit zal worden.
    Onze liefde voor elkaar kan alles aan.

    Xxx
    Jarne


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Maar iedereen is zo gemeen nu tegen mij!D':


    Meld het maar bij de modjes, dan komt alles goed. :Y)

    En het is off-topic, dan mag het uit de hand lopen. x)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Lyla schreef:
    (...)
    Dat komt omdat we je graag hebben! Je weet het gezegde: hoe lastiger ze doen, hoe meer ze om je geven.


    Dat zeg je maar om me op te beuren.:'c


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Dat zeg je maar om me op te beuren.:'c

    Ach Jarne, is het zo erg dan? :W

    Ghehe


    -

    Ja!


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Jij gaat moeten opletten als we elkaar nog eens meeten.(cat)

    En ik wist het wel! Homo's worden nog altijd niet geaccepteerd.:'(


    Ik sta nu al te trillen op mijn benen. (cat) Oh wacht, ik zit. Zal ik even gaan rechtstaan om te trillen?


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Debbaut schreef:
    Ja!

    Pff overdrijver (cat)


    -

    Hé zeg! Blij ees on-topic in off-topic. (cat)afkorting van Yolanda vergeten x)

    [ bericht aangepast op 18 april 2015 - 23:54 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Uptown schreef:
    Hé zeg! Blij ees on-topic in off-topic. (cat)afkorting van Yolanda vergeten x)

    Was het niet gewoon OTIOT?


    -

    Lyla schreef:
    (...)
    Was het niet gewoon OTIOT?


    Zal ik even gaan kijken bij de Jarne's afkortingen topic. x)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ho, Ho, Ho, Merry Chirstmas!


    16 - 09 - '17

    OTOFT. :Y)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Uptown schreef:
    OTOFT. :Y)

    Whuuuut, that does not mak sence!

    @Sylvie: why so random? xd It's not even summer yet!

    [ bericht aangepast op 19 april 2015 - 0:02 ]


    -

    Lyla schreef:
    (...)
    Whuuuut, that does not mak sence!

    @Sylvie: why so random? xd It's not even summer yet!


    Wel... iedereen gaat off-topic, dus...


    16 - 09 - '17

    Dylazing schreef:
    (...)

    Wel... iedereen gaat off-topic, dus...

    Hhahaha xd.


    -

    Uptown schreef:
    OTOFT. :Y)


    I'm proud of you. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •