• Een verkoudheid? Hallo iedereen ik weet niet of het hier goed staat
    maar gisteren kreeg ik ineens een zware verkoudheid. Ik heb daarnet al gerust
    maar ben van plan straks weer wat te rusten.
    Dus mijn vraag was weet er iemand middeltje waar door snel weer beter word?
    Of wat er tegen gedaan kan worden? Ik weet dat er zo spuiters bestaan maar dat helpt niet echt.

    Iemand raad?


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    MT.

    Ik heb nu helaas ook last van verkoudheid... Ik heb zelf geen idee wat je eraan kan doen..


    Treat people with kindness

    Als ik verkouden ben ga ik graag in een warm bad, neem ik thee met honing en rust ik inderdaad veel uit. Ik denk niet dat er een middel is waardoor het zo één—twee—drie weggaat. Beterschap, trouwens :').

    [ bericht aangepast op 18 april 2015 - 12:59 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Dionysia schreef:
    Als ik verkouden ben ga ik graag in een warm bad, neem ik thee met honing en rust ik inderdaad veel uit. Ik denk niet dat er een middel is waardoor het zo één—twee—drie weggaat. Beterschap, trouwens :').


    Ja waarschijnlijk helpt straks een douche wel. Ik ga zo weer rusten. Is het beste :)
    Ja mercie he :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Ik plaats altijd een doorgesneden ui naast mijn bed s'nachts. Gek genoeg voel ik me de ochtend daarop veel beter, plus mijn neus zit niet meer dicht!


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales