• Ja, jullie horen het als eerste van mij! Draken bestaan toch echt. Hoe dat zit?

    Ik was aan het werk om een kleine trailer te maken voor mijn story (over draken, natuurlijk) en op mijn zoektocht door youtube kwam ik op een paar mooie filmpjes met onomstotelijk bewijs dat draken echt zijn! Geloof je me niet? Kijk zelf maar!



    Voordat we allemaal in paniek raken, de draak is waarschijnlijk een kunstwerk. Maar als je nog meer wilt horen over echte draken, deze man is blijkbaar erg gepassioneerd over draken. Op zijn kanaal vindt je beelden van draken in de wolken, en vliegende draken-silhouetten. Ik heb in elk geval een leuke avond gehad!

    Geloof jij in draken?

    100.0% (1 stem)
     
    Ja

    0.0% (0 stemmen)
     
    Nee


    Rest in Peace, Son of Gondor





    Dit is het bewijs x)
    Omg ik had gisteren nog een discussie met iemand dat draken wel of niet bestonden lol

    Mini draakje (:

    [ bericht aangepast op 17 april 2015 - 8:07 ]

    .

    [ bericht aangepast op 17 april 2015 - 8:07 ]

    Haha. Ik had daar laatst eens een over zitten lezen, maar dan over dinosaurussen die de laatste eeuwen zouden zijn gezien in bijvoorbeeld de jungle van Kongo of zijn aangespoeld in Azië :p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Natuurlijk zijn draken echt! How To Train Your Dragon was toch een documentaire? (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Natuurlijk zijn draken echt! How To Train Your Dragon was toch een documentaire? (cat)


    haha idd

    Smileypup schreef:





    Dit is het bewijs x)
    Omg ik had gisteren nog een discussie met iemand dat draken wel of niet bestonden lol

    Mini draakje (:



    OMG, hoe schattig! Ik wil ook een minidraakje!


    We are only a moment.

    Smileypup schreef:





    Dit is het bewijs x)
    Omg ik had gisteren nog een discussie met iemand dat draken wel of niet bestonden lol

    Mini draakje (:


    aw, dat is echt schattig!


    Rest in Peace, Son of Gondor


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Square schreef:
    Natuurlijk zijn draken echt! How To Train Your Dragon was toch een documentaire? (cat)


    Toothless, here I come!


    Physics is awesome

    Ik ben een draak (A) Geboren in 2000 dus volgens de Chinese dierenriem een vuurdraak. ^^

    Leunen draken niet dicht bij dinosauren? Idk, maar elfjes bestaan ook, dus draken mogen niet uitgesloten worden. Alle kindjes vriendjes. (A)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys