• Nou gisteren was ik dus jarig en aangezien ik een tijdje gelezen 4/5 van mijn 'vrienden' van facebook heb verwijderd wist dus niemand op school dat ik jarig was. Niet dat ik normaal nou veel felicitaties kreeg, maar dit jaar was het (dus ook deels door mezelf) wel erg weinig. Het eerste uur was er een meisje (het verlegen, stille, maar erg aardige meisje dat naast me zit bij wiskunde) die had onthouden dat ik jarig was en me feliciteerde. De rest van de school was het dus vergeten terwijl ik de dag van te voren nog tegen een vriendin van me had gezegd dat ik jarig was. Het derde uur heb ik het hele uur naast haar gezeten tijdens aardrijkskunde, maar ze zij niks terwijl ik voor haar verjaardag met een freaking appeltaart met kaarsjes erop kwam aanzetten en een kaart. Nou ja, je kan je dus voorstellen dat ik me aardig klote voelde zeg maar en na dat les uur had ik een tussenuur waarbij ik bij een vriend van me en twee meisjes in dat lokaal bleef om wat aan de leraar te vragen. Een van die meisjes was aan het klagen over iets en toen zei ik dat het pas klote was als iedereen je verjaardag vergat. Die jongen die er dus bij was protesteerde dat hij het niet vergeten was, hij was me vergeten te feliciteren, maar hij had wel een kaart voor me (die hij dus thuis vergeten was ='d). Nou ja toen ben ik ijsjes gaan halen in dat tussenuur nog en heb ik ijsjes uitgedeeld, waarvan een deel ook naar leraren is gegaan (als omkoop middel om eerder uit de les te mogen hehe) want ik ga geen ijsjes geven aan kinderen die ik toch niet mag.(cat) Nou ja in de pauze kwam die vriendin van aardrijkskunde dus naar me toe om zich te verontschuldigen dat ze me was vergeten en me alsnog feliciteren. Nou, toen zat ik vanmorgen (de dag na me verjaardag) dus bij wiskunde op de voorste rij en opeens kwam die zelfde vriendin naar me toe die naast me zat bij aardrijkskunde. Had ze samen met die andere vriend van me (die al een kaart had) een cadeautje voor me (een ketting en een armband die in een hartjes doosje zat) en daar was ik toch wel verbaasd over. Ik had nog nooit van wie dan ook op school iets gekregen, zelfs als ik wel wat voor hun verjaardag had gedaan. Ik ben dus stiekem echt heel blij dat ze (ook al was het een dag te laat) alsnog iets voor me heeft gedaan (al was ik allang blij geweest met een felicitatie eerder op de dag.='d), dat laat tenminste zien dat ze wel om me geeft.

    Ja om een lang verhaal kort te maken: ik ben dankbaar dat voor eens iemand eens iets voor mij doet en dat het ook eens van twee kanten komt.<3


    [ bericht aangepast op 16 april 2015 - 17:32 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik vind het wel heel jammer voor je dat ze je niet feliciteerden, maar dat je (weliswaar een dag te laat) wel een cadeautje kreeg is wel heel lief. VAN HARTE GEFELICITEERD! *O*


    Pretty is just a pretty word.

    Mulleroni schreef:
    Ik vind het wel heel jammer voor je dat ze je niet feliciteerden, maar dat je (weliswaar een dag te laat) wel een cadeautje kreeg is wel heel lief. VAN HARTE GEFELICITEERD! *O*


    Ja nou uiteindelijk kreeg ik wel wat felicitaties, maar ja daarvoor moest ik wel eerst zeggen dat ik jarig was en dat vind ik eigenlijk best wel stom om te doen. Zo van 'ik heb aandacht nodig' =p. Bedankt.='D


    You were born original, don't die as a copy.

    Vervelend dat je verjaardag niet verliep zoals je zou willen. Toch vind ik het inderdaad wel goed dat ze later nog een cadeautje geven. Anders vind ik het ook best wel flauw. Bij mij wordt er meestal al dagen van te voren gezegd dat iemand jarig gaat worden, anders zou ik het ook heel vaak vergeten. Het is natuurlijk vervelend dat je niet wordt gefeliciteerd, al zou ik er niet zo'n big thing van maken. Nou ja, als jij zoveel voor hen doet, mogen ze ook wel wat terugdoen.
    Nog gefeliciteerd trouwens! :')

    [ bericht aangepast op 16 april 2015 - 17:39 ]


    don't believe me, I'm a liar

    Dat is inderdaad super tof! Maar ik ben blij als ik op een vrije dag jarig ben, of als niemand mijn verjaardag weet. Hij verschijnt dan ook niet op FB. Ik haat het als iedereen je zo feliciteert alleen omdat het op FB staat. En verder maakt het me niet uit.
    Maar gefeliciteerd in ieder geval! (flower)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Awh das wel heel lief!
    Nog van harte gefeliciteerd en ik hoop dat je alsnog een fijne dag hebt gehad! (flower)


    Life is a beautiful struggle

    Melville schreef:
    Vervelend dat je verjaardag niet verliep zoals je zou willen. Toch vind ik het inderdaad wel goed dat ze later nog een cadeautje geven. Anders vind ik het ook best wel flauw. Bij mij wordt er meestal al dagen van te voren gezegd dat iemand jarig gaat worden, anders zou ik het ook heel vaak vergeten. Het is natuurlijk vervelend dat je niet wordt gefeliciteerd, al zou ik er niet zo'n big thing van maken. Nou ja, als jij zoveel voor hen doet, mogen ze ook wel wat terugdoen.
    Nog gefeliciteerd trouwens! :')


    Ja nou, ik hoef niet van iedereen tien duizend felicitaties, maar het is toch wel fijn als de mensen waar jij wat voor doet het onthouden.='D Nou ja ze heeft het rechtgezet dus daar ga ik niet stom over lopen doen.='D
    Thanks anyways.x)


    You were born original, don't die as a copy.

    Patholoog schreef:
    Dat is inderdaad super tof! Maar ik ben blij als ik op een vrije dag jarig ben, of als niemand mijn verjaardag weet. Hij verschijnt dan ook niet op FB. Ik haat het als iedereen je zo feliciteert alleen omdat het op FB staat. En verder maakt het me niet uit.
    Maar gefeliciteerd in ieder geval! (flower)


    Dankjewel.x)


    You were born original, don't die as a copy.

    Vedere schreef:
    Awh das wel heel lief!
    Nog van harte gefeliciteerd en ik hoop dat je alsnog een fijne dag hebt gehad! (flower)


    Ja eh?=3
    Dankjewel.c= Ik had prachtig weer (25 graden hier) dus mijn dag was eigenlijk wel goed hoor.=3


    You were born original, don't die as a copy.

    Mulleroni schreef:
    Ik vind het wel heel jammer voor je dat ze je niet feliciteerden, maar dat je (weliswaar een dag te laat) wel een cadeautje kreeg is wel heel lief. VAN HARTE GEFELICITEERD! *O*


    16 - 09 - '17

    Vedere schreef:
    Awh das wel heel lief!
    Nog van harte gefeliciteerd en ik hoop dat je alsnog een fijne dag hebt gehad! (flower)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."