• Ik ben op het moment de boekenserie van Lauren Kate aan het lezen, waarvan het eerste deel Fallen heet. Hierin komt de hoofdpersoon op een school voor jongeren die iets hebben gedaan dat tegen de wet staat; een tuchtschool. Toen ik las, kreeg ik meteen ideeën voor een RPG. Ik heb dit verder nog niet echt uitgewerkt, omdat ik wilde weten of hier interesse voor is. Ik wil overigens het bovennatuurlijke gedeelte van het boek weglaten, dus enkel de school voor laten komen en zelfs deze misschien een andere naam geven.
    Dus, wat vinden jullie hiervan en hebben jullie nog andere leuke ideeën die hierbij verwerkt zouden kunnen worden?

    Informatie fallen:

    Luce is een jonge vrouw die in haar leven al heel wat te verduren heeft gehad. Ze zag van jongs af aan al schaduwen en moest hiervoor bij psychiaters komen, antipsychotica nemen. Een vriend van haar is in een mysterieuze brand, waar zij ook bij betrokken was, omgekomen.

    Omdat Luce niet kan zeggen wat er de avond van de brand gebeurd is, wordt ze door de rechter naar een tuchtschool gestuurd, namelijk Zwaard en Kruis.
    Bron


    don't believe me, I'm a liar

    I like, en ik wil misschien wel meedoen


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."