• Ik merk de laatste tijd dat mijn verhaal niet meer zo goed gelezen wordt als eerder en wil graag weten hoe ik mijn lezers kan houden. Zelfs als het verhaal aan het opbouwen is naar een gebeurtenis, vinden anderen dat het langdradig is en niet opbouwend naar iets.

    Graag zou ik tips krijgen om de lezers geïnteresseerd de houden. Beste dagen om hoofdstukken te activeren, tijden om te activeren, om de hoeveel dagen activeren, lengte van hoofdstukken, en dergelijken. Wat vinden jullie fijn als jullie een verhaal lezen?

    Ik merk dat ook bij mijn verhalen, dus misschien is het ook een beetje een Quizlet "trend" dat er minder gelezen en gereageerd wordt.
    Idealiter zou ik om de dag een hoofdstuk willen lezen en het liefste een stuk van 600 tot 800 woorden, maar dit is natuurlijk heel erg persoonsgebonden. Verder probeer ik in ieder hoofdstuk een soort mini-clifhangertje te doen, of iets anders waardoor lezers door zouden willen lezen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ja, 600-800 woorden zijn fijn. Dat probeer ik ook altijd. En ik stop het hoofdstuk vaak midden in een gesprek, zodat het hopelijk wat spannend is en mensen verder willen lezen.

    Hmm ik schrijf voor mezelf en zo lang ik dat doe ben ik blij met elke lezer/reactie/kudo en ik denk dat als jou het zelf leuk vind andere dat ook sneller vinden.


    You were born original, don't die as a copy.