• Sorry als dit het foute subfora is..

    Beste Quizletters!

    Wij, Nadie (XxboobearxX) en Sterre (AlmostNormal) zijn afgelopen week op het geweldige idee gekomen op een band op te richten! Jaja..

    Een Q' band!

    Ten eerste: deze band draait niet om het beroemd worden. We verwachten niet binnenkort over de rode lopers te lopen naast onze idolen (though it would be fun), maar we verwachten wel heel veel plezier en een leuke tijd, en het leek ons leuk om ook ander talent van de mensen die hier op Quizlet zitten naar boven te brengen en hier wat mee te doen!

    Dus, lijkt dit jou wel wat en ben je een pro drummer, gitarist, of voor mijn part harpist.. Meld je dan nu aan!
    Heb je ergens in een stoffig hoekje onder je bed nog wel een blokfluit of triangel liggen die je wel wilt bespelen? Meld je aan!
    Heb je geen instrument en geen talent? Dan zou ik je niet aanmelden. dan kan je je ook aanmelden, maar hou er wel rekening mee dat instrumenten niet worden vergoed! (Tenzij je cookies hebt uiteraard, cookies veranderen alles)

    De eisen (nu krijg ik trek in ijs.. ) :
    -Je moet zelf een instrument tot je beschikking hebben. Dit wordt namelijk niet vergoed. Althans, niet door ons.
    -Wij zijn op zoek naar gezellig bandleden die zo nu en dan serieus kunnen zijn. Heb je geen zin in serieus doen en kom je alleen maar lol maken.. Dan is dit niks voor jou. ben je een chagrijn die niet tegen grapjes kan.. Ga dan meteen maar weg. Dan kun je dit ook beter niet doen.
    -Ook hebben wij een leeftijdsgrens. Wij zijn op zoek naar mensen tussen de 14 en de 18 jaar, aangezien we zelf ook rond die leeftijd zijn en dit dus qua interesses wat beter ligt.
    -En sorry voor alle fantastisch mensen uit Belgie! Wijzelf komen uit Nederland en dus is het niet heeeeel erg handig als jullie je bij ons aansluiten. Het spijt me, er komt vast ook voor jullie wel een kans om jullie talent aan de wereld te laten zien! <3
    -Om dit plan uit te kunnen voeren zal er veel contact via Skype plaatsvinden. Skype is dus een must have als je lid wil worden van de band. :)

    Mogelijke posities:
    We zouden heel graag een drummer en een gitarist aan onze band toe willen voegen. Deze zullen dus heel erg gewenst zijn en eerder aangenomen worden. Echter geldt het dat in principe iedereen met elk instrument gewoon welkom is, mits geen kwelling voor de oren.

    Daarnaast zijn wij momenteel nog op zoek naar een manager.

    Audities
    Audities? Ja. Ook voor deze band moeten eerst audities worden gedaan, zij het op een iets andere manier dan normaal gesproken. Dit gaat als volgt:

    Stap 1: Neem contact op met een van ons beiden via privéberichten (onze Quizlet namen staan in het begin van dit bericht).
    Stap 2: Vermeld in een berichtje je naam, leeftijd, instrument (zingen mag ook) en motivatie waarom je graag bij de band zou willen komen.
    Stap 3: Hierna zullen wij een aantal mensen, het aantal is afhankelijk van het aantal aanmeldingen, benaderen met eventuele extra vragen etc.

    We hopen dat er oprecht mensen geïnteresseerd zijn! Zo niet, dan.. Ja, dan niet. Dan is het ook goed. We sturen wel Karel de boosaardige flapdrol op je af, MAAR HET IS GOED.

    En dan hebben we met zijn tweeën de grootste lol en de eer om over de rode loper te lopen. Is ook leuk, toch?

    Hopelijk laat iemand iets van zich horen, want we zouden het heel leuk vinden als JIJ bij onze band zou willen komen!

    Bye! Nadie en Sterre


    PS: Vragen? Best mogelijk. Dit bericht is 's nachts geschreven en dus niet altijd even duidelijk en volledig. Laat deze dan hieronder in de reacties achter of neem contact op via privéberichten!

    PPS: Zoals Assassin opmerkte: Het is handig om te weten waar we gaan oefenen. Dit weten we nog niet, en is volledig afhankelijk van jullie en waar iedereen vandaan komt! Dus, verras ons! :)

    PPPS: Zelf spelen we keyboard en zingen we. Hier zal dus wat minder vraag naar zijn, sorry voor alle geweldige mensen die nu dus misschien geen kans hebben.. We houden wel van jullie hoor!

    DIT TOPIC IS VOORLOPIG GESLOTEN.. WEGENS TE WEINIG AANMELDINGEN HEBBEN WE BESLOTEN OM DIT TOCH NIET TE DOEN. SORRYY!!!
    (Hopelijk is er in de toekomst wel mogelijkheid om dit idee alsnog uit te voeren.)

    [ bericht aangepast op 5 mei 2015 - 19:44 ]

    Oeps ik drukte per ongeluk op poll en kon hem niet meer wegklikken. Is dit dom?

    15.4% (4 stemmen)
     
    Ja.

    38.5% (10 stemmen)
     
    Ik hou ook van ijs.

    11.5% (3 stemmen)
     
    Nee. (TY :) )

    7.7% (2 stemmen)
     
    Ongelofelijk.

    15.4% (4 stemmen)
     
    Vraag je dat serieus nog?

    11.5% (3 stemmen)
     
    Waarom doe ik dit?


    Out of my mind.. Please try again in 5 minutes.

    Undine schreef:
    . . .
    Is dit serieus?


    Ze zijn totally insane. Maar laat ze gewoon lekker :'p


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Saxa schreef:
    (...)

    Ze zijn totally insane. Maar laat ze gewoon lekker :'p

    Waarom ben ik nog vriendinnen met jou.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Saxa schreef:
    (...)

    Ze zijn totally insane. Maar laat ze gewoon lekker :'p


    That was just rude...

    (huil)


    Out of my mind.. Please try again in 5 minutes.

    Het klinkt gemeen, maar ik denk niet dat het een stel tieners zo snel gaat lukken bandleden te verzamelen door middel van een site. De meeste mensen tussen de veertien en achttien jaar gaan namelijk niet zomaar met een stel onbekenden een bandje op te richten. Ze hebben ouders en niet veel geld (voor reizen). Daarbij zijn de gegevens niet duidelijk genoeg.
    Ik wil jullie echt niet kwetsen, maar het is volgens mij gewoon niet heel praktisch op deze manier.


    Insanity is all around us.

    Dus jullie zoeken geen bassist? ik kan alleen bas spelen ( momenteel zonder instrument)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    IK DOE MEE! Ik speel piano maar dat is anders dan keyboard. Oké, dat is niet helemaal waar, maar ik doe gewoon mee hahahaha (:


    The strongest people aren't always the people who win, but the people who don't give up when they lose