Hi there!
Even een belangrijke mededeling voor mensen die ook een account hebben op AO3 (een fanfiction site) en daar wel eens iets op posten/daar iets gepost hebben. Ik las ineens dit bericht op mijn Tumblr dash, waar dus in staat dat er een aantal fanfictions van AO3 zijn gestolen en worden verkocht als E-books. Ik was eerst van naaah, dat zal wel niet, maar ik ben dus gaan zoeken op de desbetreffende website. (zoek op je username van AO3, niet de titel van je fanfictions) en wat vond ik daar? Juist, een fanfic van mij. Mijn meest onpopulaire fanfic die nooit wordt gelezen. :'D Dus ik wil iedereen die ook maar één werk erop heeft staan, al is het 1 keer gelezen, aanraden om toch even te zoeken op de website. Ik heb hierna deze instructies gevolgd. Ik moet nog even afwachten wat er verder gaat gebeuren en of het helpt, maar AO3 schijnt er al van te weten en enorm veel mensen hebben al zo'n klacht ingediend, dus ik heb er vertrouwen in dat het goedkomt.
Maar ik wilde dit even met jullie delen, aangezien het een vrij serieus iets is.
"No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)