• heb ik mijn username in Elefant veranderd.

    Dus met veel pijn en verdriet heb ik afstand genomen van mijn username Derks en ga ik voorlopig in ieder geval de komende maand door het Quizletleven als Elefant






    Edit: de originele titelsong is schattiger 8D

    [ bericht aangepast op 13 april 2015 - 21:17 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Haha ik vind het leuk :Y)

    Schattig. :'D


    Pretty is just a pretty word.

    Wacht, is dat een spin-off van Die Sendung mit der Maus? :3 Dat heb ik vroeger namelijk weleens gekeken en die olifant kwam erin voor, maar deze kende ik nog niet, haha.

    Ik vind het in ieder geval een hele leuke username! ^^
    Het doet me ook weer denken aan Benjamin Blümchen. Zoveel Duitse olifanten in mijn jeugd.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Wacht, is dat een spin-off van Die Sendung mit der Maus? :3 Dat heb ik vroeger namelijk weleens gekeken en die olifant kwam erin voor, maar deze kende ik nog niet, haha.

    Ik vind het in ieder geval een hele leuke username! ^^
    Het doet me ook weer denken aan Benjamin Blümchen. Zoveel Duitse olifanten in mijn jeugd.


    Haha, sort of ja.

    Die Sendung mit dem Elefant is voor kinderen van 4 - 6 jaar, maar ik vind de olifant gewoon heel leuk haha. Die Sendung mit der Maus is gewoon awesome (ik heb de MausApp hehe) en ja die olifant komt daar gewoon heel leuk in voor ghehe


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    fancy elefant ben je


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Nee.
    Nee.
    Nee.

    Ik vond Derks beter.


    wat was dit ookalweer

    Haha, sendung mit der Maus ken ik wel, dus dat olifantje wel. Mijn vader vindt dat stiekem nog altijd geweldig. :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Leuk!


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Ik vind 'm lief. :'D


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Aw, wat schattig!


    † Love? I want to sleep.

    Jij met je obsessie :'D
    Ik kan me niet herinneren hoe vaak je daar wel niet over hebt gepraat in de app :'D


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]