• Hallo! Ik was benieuwd, heeft iemand hier ervaring met het schrijven van brieven naar (Amerikaanse) gevangenen? Ik ben er onlangs zelfs aan begonnen en ben benieuwd of er nog meer mensen hier zijn die dat doen.


    never give up on things that make you smile.

    Conaway schreef:
    Ik heb er al eens eerder naar gekeken en vind het het heel interessant, maar toch zou ik niet zo goed weten waar ik over zou moeten schrijven.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Ik heb net weer eens op die site rondgekeken, alleen vind ik het erg moeilijk om iemand geschikt te zoeken om mee te schrijven. De mensen in death row hebben het vermoedelijk het hardste nodig en ik wil graag met iemand schrijven die nog een beetje jong is. Alleen echter als ik dan zo iemand heb gevonden, dan kan ik het niet laten om toch naar hun misdaden te kijken en dan weet ik niet of ik kan schrijven met mensen die anderen in koelen bloede hebben vermoord.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Het valt me ook op dat ze het bijna allemaal vooral over vrouwen hebben.


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Wiarda schreef:
    Ik wist niet eens dat dat kon. :'D Nou zou ik het eigenlijk wel graag willen doen, ook omdat ik het idee heb dat het best veel steun zou kunnen bieden aan iemand in de gevangenis, maar helaas ben ik te jong om die website te kunnen gebruiken. Ik geloof dat het een beetje vreemd overkomt als een zestienjarige reageert op die profielen, want ze zien er allemaal een beetje semi-datingwebsite achtig uit. :x


    Haha het is ff zoeken naar de goede personen ja! Deze man schrijf ik:

    http://www.writeaprisoner.com/Template.aspx?i=z-157306

    En twee weken geleden heb ik uit nieuwsgierigheid hem ook geschreven want ik vond zijn laatste stukje echt vet cute klinken haha:
    http://www.writeaprisoner.com/Template.aspx?i=z-w104277


    never give up on things that make you smile.

    Quatrefoil schreef:
    Ik heb net weer eens op die site rondgekeken, alleen vind ik het erg moeilijk om iemand geschikt te zoeken om mee te schrijven. De mensen in death row hebben het vermoedelijk het hardste nodig en ik wil graag met iemand schrijven die nog een beetje jong is. Alleen echter als ik dan zo iemand heb gevonden, dan kan ik het niet laten om toch naar hun misdaden te kijken en dan weet ik niet of ik kan schrijven met mensen die anderen in koelen bloede hebben vermoord.


    Daar heb ik persoonlijk niet echt moeite mee. Je moet er ook niet vanuit gaan dat ze het met je over die dingen gaan hebben hoor. Ze willen juist weten hoe het leven buiten de gevangenis er aan toe gaat.

    Denk er trouwens wel aan dat je met zo'n iemand een band opbouwt. Vroeg of laat zullen de mensen on death row geëxecuteerd worden.. kan jij dat aan? Ik zelf kan dat namelijk denk ik niet.


    never give up on things that make you smile.

    Gatsie, nee, lijkt me veel te eng. Wat als ze ontsnappen en je op een of andere manier vinden ofzo ._.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Tumblah schreef:
    (...)

    Haha het is ff zoeken naar de goede personen ja! Deze man schrijf ik:

    http://www.writeaprisoner.com/Template.aspx?i=z-157306

    En twee weken geleden heb ik uit nieuwsgierigheid hem ook geschreven want ik vond zijn laatste stukje echt vet cute klinken haha:
    http://www.writeaprisoner.com/Template.aspx?i=z-w104277


    Ik vind het wel bijzonder dat je met mensen kan schrijven die in de gevangenis zitten voor moord.


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Quatrefoil schreef:
    Ik heb net weer eens op die site rondgekeken, alleen vind ik het erg moeilijk om iemand geschikt te zoeken om mee te schrijven. De mensen in death row hebben het vermoedelijk het hardste nodig en ik wil graag met iemand schrijven die nog een beetje jong is. Alleen echter als ik dan zo iemand heb gevonden, dan kan ik het niet laten om toch naar hun misdaden te kijken en dan weet ik niet of ik kan schrijven met mensen die anderen in koelen bloede hebben vermoord.


    Ik zou dit heel graag willen doen maar ben helaas pas vijftien :c. Misschien dat ik wat kan regelen met mijn zus aangezien zij hier ook erg benieuwd naar is. (: Maar waar kan je zien wat hun misdaden zijn?


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Eledhel schreef:
    Gatsie, nee, lijkt me veel te eng. Wat als ze ontsnappen en je op een of andere manier vinden ofzo ._.


    Ja natuurlijk. Alsof dát gaat gebeuren.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik ben er eigenlijk ook best benieuwd naar. Maar op de een of andere manier durf ik niet ofzo.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Dionysia schreef:
    (...)

    Ik zou dit heel graag willen doen maar ben helaas pas vijftien :c. Misschien dat ik wat kan regelen met mijn zus aangezien zij hier ook erg benieuwd naar is. (: Maar waar kan je zien wat hun misdaden zijn?


    Onderaan de pagina staat zeg maar een tabelletje met alle informatie en als je dan bij incarceration information kijkt, rechtsonder staat er Incarcerated for: see crime. Als je daar op klikt krijg je te zien wat voor misdaad ze hebben gepleegd (en dan google ik vervolgens hun namen om precies te lezen wat (moord door aanrijding is natuurlijk heel iets anders dan iemand neerschieten of etc).


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Eledhel schreef:
    Gatsie, nee, lijkt me veel te eng. Wat als ze ontsnappen en je op een of andere manier vinden ofzo ._.

    Als ze al vrij komen, dan krijgen ze genoeg geld mee voor een buskaartje, verder hebben ze helemaal niks. Bovendien mogen ze de staat niet uit, laat staan de VS.. en als dat ze wel lukt dan komen ze Nederland niet in want hier kom je niet door de douane als je 6 maanden in een buitenlandse gevangenis hebt gezeten.


    never give up on things that make you smile.

    Dionysia schreef:
    (...)

    Ik zou dit heel graag willen doen maar ben helaas pas vijftien :c. Misschien dat ik wat kan regelen met mijn zus aangezien zij hier ook erg benieuwd naar is. (: Maar waar kan je zien wat hun misdaden zijn?


    Nouja die leeftijdsgrens is natuurlijk niet voor de lol bedacht. Alle mannen op deze site zijn volwassen en, lijkt mij, ook op zoek naar mensen om volwassen gesprekken mee te voeren.. dingen die bij een 15 jarige nog niet aan bod komen zeg maar.


    never give up on things that make you smile.

    Tumblah schreef:
    (...)

    Nouja die leeftijdsgrens is natuurlijk niet voor de lol bedacht. Alle mannen op deze site zijn volwassen en, lijkt mij, ook op zoek naar mensen om volwassen gesprekken mee te voeren.. dingen die bij een 15 jarige nog niet aan bod komen zeg maar.


    Ja dat snap ik natuurlijk — daarom legde ik het aan mijn zus (19) en vader voor aangezien ik weet dat zij hier ook behoorlijk geïnteresseerd in zijn.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Dionysia schreef:
    (...)

    Ja dat snap ik natuurlijk — daarom legde ik het aan mijn zus (19) en vader voor aangezien ik weet dat zij hier ook behoorlijk geïnteresseerd in zijn.


    Verstandig!


    never give up on things that make you smile.