Oke, misschien is de titel niet geheel duidelijk. Maar daar is de uitleg in deze beginpost dan weer voor!
Avandra (onze lieve bemiddelaar) kwam erachter dat ze door iemand geblokkeerd was. Ik reageerde daar weer op met dat ik dat best wel raar vind. Want bemiddelaars zijn er om te helpen wanneer een conflict of iets dergelijks is. Ik ben dan ook van mening dat crewleden niet geblokkeerd moeten kunnen worden. Bèta's misschien wel (niets tegen de bèta's! ), doordat zij gaan over de spelling/grammatica controles en wanneer iemand een bèta heeft geblokkeerd maar wel iets nagekeken wil hebben, kan het gewoon worden doorgeschoven naar een andere bèta of heeft de persoon in kwestie gewoon pech. Ik persoonlijk vind dat minder erg dan wanneer iemand bijvoorbeeld alle bemiddelaars
Anyways, Avandra vroeg zich af of zij als bemiddelaar zijnde toch misschien wél berichtjes sturen kon naar de persoon die haar heeft geblokkeerd. Ik heb voorgesteld om haar even een kwartiertje te blokkeren, zodat ze het kon uitproberen.
Wat bleek? Zij kon mij geen berichtjes sturen, maar ik kon (terwijl ik haar had geblokt!) haar met gemak wél berichtjes sturen. Wat betekend dat ik haar eventueel de huid vol zou kunnen schelden zonder dat ze er wat van zou kunnen zeggen. <- Dat heb ik overigens niet gedaan, het is maar even een voorbeeld.
Daar dan ook een soort 2e suggestie: Dat wanneer je iemand blokt, jij zelf die persoon ook geen berichten meer sturen kan. Je blokkeert de persoon immers niet voor niets, right? (:
Wat vinden jullie hiervan? Graag hoor ik jullie mening. c:
Edit:
Nereid schreef:
Ik vind eerlijk gezegd dat de crew mensen zelf dan ook niet mogen blokkeren
^
Edit2:
Avandra schreef:
Ik vind het geen probleem als mensen mij kunnen blokkeren. Maar het zou handig zijn als we alsnog pb's kunnen sturen. Als iemand alle bemiddelaars blokt, kunnen we namelijk nooit bemiddelen met die personen. Ik snap wel dat sommige mensen niet graag hebben als ik of een ander iemand op haar/zijn profiel kan als ze me niet mogen.
^
[ bericht aangepast op 12 april 2015 - 18:35 ]
• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •