• Ik loop stage op onder andere een bso. Nu eten wij op donderdag rond half vijf vaak /meestal een cracker met worst of kaas en soms een soepstengel.

    Vandaag gingen we om half vijf dus de crackers smeerde toen mijn collega A opmerkte dat het te vroeg was en er weer gezeik zou komen. Omdat ik normaal op de kleine sta ( we hebben onderbouw en boven gesplitst en we zaten gemengd door het weer" ). Vroeg ik haar dus waarom en wat ze bedoelde. Ze gaf aan dat collega M wilde dat we dit om half zes deden. Een kind op stage heeft suikerziekte en kan dus niet met dingen mee eten,ook is hij de achterneef van M. Dus ik zei ' hij heeft soms dat hij snoep mag en andere dingen. Dot is een normaal ritme daar kunnen wij toch niks aan doen?' Waarop zij ibstemde.

    Ik begrijp best dat het voor het kind vervelend is maar ik denk niet dat je daarom ineens het eetritme moet veranderen. Ik vind half zes erg laat met het eten omdat ze vaak rond half zes/zes uur gehaald worden en moeten eteb. Ik vroeg me af hoe jullie hierover denken.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Als het elke keer dezelfde tijd is kan het toch prima? Behalve als jullie er vaak op aangesproken worden.

    Nou, ik vind niet dat er voor één kind iets helemaal moet veranderen. Het is wel lief en zo, maar anders eten de andere kindjes niets meer tijdens het avondeten of missen ze de crackers omdat je opgehaald worden.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Takeru schreef:
    Als het elke keer dezelfde tijd is kan het toch prima? Behalve als jullie er vaak op aangesproken worden.
    de ouders vinden het niet erg omdat hij mag door spelen de kjnderen kkmen hem halen en spelend eten ze hem dus er is geen tafelmoment. Het is alleen dat die collega dat zo vind en daar steeds boos kn word


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ze eten hem? O.o


    Ich liebe dich 27.12.23

    Nou, dan heeft zij lekker pech gehad. Als iedereen het goed vind zoals het zo is moet zij niet zeuren. Ik zou me er geen zorgen over maken als ik jou was.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Fereale schreef:
    Nou, dan heeft zij lekker pech gehad. Als iedereen het goed vind zoals het zo is moet zij niet zeuren. Ik zou me er geen zorgen over maken als ik jou was.
    Het is zeg maar niet dat ik er echt zorgen om maak ofzo maar ik wilde gewoon weten hoe jullie over dit soort dingen bekijken. Dan kan ik het ook volgens een ander bekijken.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan