Afgewezen voor Audiovisueel, een van de dingen die ik graag wilde doen, maar ze vinden mij blijkbaar niet goed genoeg :l
Wat nu? Een opleiding tot forensisch onderzoeker of forensisch patholoog gaat het ook niet worden want daar heb je wiskunde voor nodig en daar ben ik bar, maar dan ook bar slecht in. Ik heb al twee jaren MBO achter de rug. Een daarvan is dierenverzorger en de andere is ICT-applicatieontwikkelaar, beiden niets geworden omdat dierverzorging toch niet leuk was en ICT te moeilijk is. Dus, wat nu. . .
Ik ben wat op internet rond aan het kijken omdat ik dan toch iets met talen wil gaan doen, maar het lijkt wel of er nergens een opleiding voor talen is! Ik voel de moed steeds verder in mijn schoenen zakken terwijl ik aan het zoeken ben, maar het lijkt er echt niet te zijn.
Kunnen mensen mij alsjeblieft vertellen of er wel een MBO opleiding in de talen bestaat? Want dat is het enige wat mij nog echt interesseert (de rest, elke niv 3 of 4 opleiding die nog over is trekt mij niet aan). Alsjeblieft, help mij uit deze moeilijke periode want ik wíl echt leren, maar ik wil iets wat ik kán en waar ik me volledig voor in wil zetten en ik wil eens een MBO afmaken. . .
Ich liebe dich 27.12.23