• Die sinds vorige week dinsdag zelfmoord wil plegen.
    En een afscheids-sms stuurde maar daar door nog leeft.
    Toen wou ze kijken of haar day suckte maar ondanks haar vrienden is ze er nog.
    Maar ze moest een waarschuwing geven van haar vriendinnen voor als ze het echt niet meer aankon dat haar beste vrienden wisten waarom.
    Maar ze voelde zich nog slechter toen ze hoorde dat haar beste vrienden een tweeling 1 meisje stuurde "..." is aan het wenen(blijten),voor u!
    En toen ze haar vriendin zag wenen(blijten) want de webcam stond nog op.
    Toch wil ze nog altijd gaan...
    Maar, na allemaal problemen wil ze het dus gewoon vergeten...
    Door zelfmoord... Maar haar vriendinnen zijn héél close met haar en nu heeft ze bang dat ze haar vriendinnen nog gèèn maand later al terug zal zien daar boven als ze gaat.
    Niets helpt want de drang blijft naar alles...
    De 3 D's
    Dun Dood Daag
    Dus weet iemand ene oplossing ofsowiets?

    Ik snap t niet met die tweeling..
    Maar iig ik heb zoiets ook met een vriendin gehad je moet zo snel mogelijk proffesionele hulp voor haar zoeken [en niet blijven uitstellen!!]


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Hm, geen idee. Maar meestal als iemand zegt dat hij/zij zm gaat plegen doen ze het niet. Tenminste, ik kom alleen mensen tegen die nooit lieten merken dat ze zwaar in de knoop met het leven zaten ofzo en toch zelfmoord hebben gepleegd.


    I recycle my thoughts.

    Als iemand zegt dat ze zelfmoord wilt plegen moet je dat altijd echt serieus nemen. Ik heb ook tijden gehad,ik heb die nu ook soms. En vanaf dat iemand tegen je zegt da ze zelfmoord wilt plegen moet je er echt voor haar gaan zijn. Maar als ze echt wilt gaan,als dat het liefste is wat ze wilt. Als ze gelukkig is. hoe grof het ook klinkt...dan is het beste dat je haar laat gaan. Het is de keuze tussen dat jullie zeker weten dat ze gelukkig gaat zijn daarboven,ze heeft gedaan wat ze wouw. Of verder in pijn blijft leven terwijl ze het helemaal niet wilt en haar eigen zo kapot maakt. Het is ni leuk om iemand te verliezen. Maar als dat het enigste is wat ze wilt is er gewoon mee praten en zeggen dat ze goed moet na denken en met welk besluit ze ook neemt jullie haar graag zien. En hoe grof het ook klinkt. Ik weet waarover ik spreek ;]