• Hallo mensen die dit lezen.

    Zoals jullie zien, of wellicht niet, doe ik mijn best om positieve topics te plaatsen. Ook probeer ik geen negatieve topics meer te plaatsen. Ik merk echter dat mij dit opbreekt. De eerste keer dat ik een positief topic plaatste tegenover alle negatieve/probleem-topics, kreeg ik zo'n reactie

    Dat is eens een verandering tegenover de 'zeiktopics'! Ik snap wel dat iedereen zijn hart wil luchten als het zwaar is, maar niemand vertelt dan als ze gelukkig zijn. Ik ben blij dit te horen en ik weet hoe je je voelt.


    Vooral over het rode/vetgedrukte ben ik na gaan denken en gaan malen. Toen kwam ik tot de conclusie dat het beter was, ook voor de sfeer en alles, dat het beter was als ik geen negatieve topics meer zou plaatsen. Nu is er in deze week zo ontzettend veel gebeurd en ben ik zo moe, dat ik niet weet wat ik er anders mee moet doen. Ook zijn er wat twijfels boven komen drijven, waarvoor ik moeite heb moeten doen om ze weg te stoppen.

    Aller eerst is er hier iets voorgevallen. Ik zit in het Kletscafé en toen viel er iets over The Passion. Ik heb toen een alles behalve tactische opmerking gemaakt en daar voor mijn idee alles mee verpest. Ook heb ik nog steeds een schuldgevoel van hier tot Tokio, omdat ik er waarschijnlijk iemand vreselijk mee heb gekwetst en die persoon heeft mij ook van Facebook verwijderd. Normaal geef ik niet zo veel om Facebook, maar zodra problemen gaan stapelen gaat het gewoon enorm kriebelen. Bij deze: Gail, en anderen die ik hiermee pijnigde, I'm really sorry. Ik wou dat ik beter na had gedacht over wat ik zei, maar deze fout is denk ik niet meer goed te maken.

    Nu kom ik gelijk bij mijn twijfel; moet ik hier blijven, of niet? Al tijdenlang wil ik eigenlijk heel graag weg van hier, hoe stom dat ook klinkt. Ik ben echter verslaafd aan Quizlet, vooral omdat ik altijd alles bij jullie kwijt kon. Nu ik het idee heb dat ik enkel positieve topics mag maken, zodat de sfeer niet kapot gaat, heb ik dit idee niet echt meer. Hierdoor begin ik meer en meer te twijfelen over het feit of het wel verstandig is om te blijven. Zat mensen mogen mij niet en dat is terecht. Ik ben de laatste tijd alles behalve te genieten en het spijt me als dat de sfeer verpest heeft.

    Nu kom ik bij nog een serie problemen, sorry... :c

    Probleem één, eigenlijk maar een klein probleem, maar wel iets dat stress teweegbrengt bij mij: school. De 'school' (lees: werkontwikkelingsproject) waar ik op zit is met plannen en dergelijke alles behalve goed geregeld. Zo zou ik eerst meehelpen met een brunch tijdens kerst, maar daar hadden ze me zonder pardon uitgeknikkerd. Nou ja, ze zijn me gewoon keihard vergeten en reageerden ook niet toen ik het probleem aan de kaak stelde door de vraag te stellen wanneer het eerst overleg zou komen. Dat overleg bleek er allang geweest te zijn en dat moest ik horen via een andere persoon die óók door hen vergeten was.
    Nu hadden ze me laatst weer te pakken door een week van te voren te melden dat ik op mijn vrije dag moest helpen met maken van hapjes voor een lenteborrel. Hier heb ik braaf aan meegeholpen, maar bon. Dat is dan wel op mijn vrije dag. Die vrije dag heb ik na twee dagen stage. Die twee dagen stage breken mij enorm op, want het zijn lange dagen. Ik vind het er leuk en daardoor houd ik het goed vol, maar daarna heb ik dus echt die dag vrij nodig. Uiteindelijk is het allemaal goed opgelost en heb ik alsnog, na die lenteborrel, mijn vrije dag gehad.
    Nu is er dus weer iets. Laatst, ongeveer een week geleden, kreeg ik een brief van mijn school dat ik komende donderdag (morgen) een examen van Word (tekstverwerking) heb. Door andere examens heb ik me daar niet op kunnen voorbereiden. Het boek dat over Word ging is zelfs niet open geweest, want ik was druk met andere examens (nog steeds) en dat wist degene die de examens plande ook. Ze had een hele tijd terug een willekeurige datum geprikt voor het Word examen onder het nom dat ze het later nog wat op zou schuiven, zodat ik niet in de stress zou schieten. Nu het puntje bij het paaltje komt, is ze vergeten het examen op te schuiven en moet ik hem alsnog maken. Zonder voorbereiding. Wat dus de kans op falen vergroot en als ik iets erg vind is het wel falen. Dit vreet me dus helemaal op, want nu heb ik deze week helemaal geen vrije dag. Morgen heb ik namelijk dat Word examen en vrijdag nog een gewoon examen die zeg maar echt bij mij opleiding horen. Je kan nu zeggen dat ik me aanstel, maar als je zo slecht zou slapen als ik dan zou je me volledig snappen.

    Probleem twee: Mijn beste vriendin zegt de laatste tijd al de afspraken die we hadden gemaakt af. Laatst belde ze tien minuten voordat we zouden afspreken af. Op zich niet erg, want er waren geen anderen geweest die - die avond af hadden willen spreken. Wel had ik die hele avond voor haar vrijgehouden en ze zei dat ze niet kon, want ze had het druk. Later op de avond zag ik op Facebook dat ze gewoon met een ander meisje had afgesproken. Dat meisje kende ik wel, want mijn vriendin noemt haar de hele tijd 'sister' en 'beste vriendin'. Hierdoor trek ik mijn twijfels of ik überhaupt nog wel zoveel voor mijn beste vriendin beteken. Zelf krijg ik ook het idee dat - dat andere meisje mijn vriendin over-ruled als jullie snappen wat ik bedoel. Het is een nogal dominant meisje, althans zo kwam ze op mij over. Mijn vriendin had zelf nog een keer tegen me gezegd dat ze twijfelde of die meid wel zo veel voor haar kon betekenen. Dit maakt alles zo tegenstrijdig als de pest. Zelf heb ik nog geen contact opgenomen met mijn vriendin, want ik wil eerst gewoon rustig nagaan hoe ik het beste aan kan geven dat dit alles mij dwars zit.

    Oh well.. Het is allemaal nogal lang geworden, sorry.


    26 - 02 - '16

    Mijn keuze is gemaakt. Het spijt me. De credits die ik nog had zijn gedoneerd aan Sylvie.


    26 - 02 - '16

    Nee, Erieka, blijf! D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    She is gone O:

    [ bericht aangepast op 9 april 2015 - 23:04 ]

    Dit doet wel even pijn :\


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Assassin schreef:
    Ik heb ook een hekel aan het etiketje 'zeiktopic'. Ik denk trouwens dat diegene eerder bedoelde dat het leuk is om te zien dat je ook eens blij en gelukkig bent, niet dat je teveel zeiktopics maakt (wat er ook letterlijk staat, maar ja).
    Precies. Mensen kiezen er niet voor om een vervelender leven te hebben als in Thuis of Familie. Het overkomt hen gewoon.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ja, mij ook. Ookal heb ik nooit echt met haar gespoken, op één keer na.

    Aww, Eriekaaa, come backk :(

    Okeee. Dit neem ik dus wel degelijk enkele mensen kwalijk.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik vraag me af waarom ze weg is gegaan, wat voor haar écht de druppel was :\


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ja, ik ook. Het was zomaar ineens. Nouja, iig leek het uit het niets.

    [ bericht aangepast op 9 april 2015 - 23:12 ]

    Avandra schreef:
    Okeee. Dit neem ik dus wel degelijk enkele mensen kwalijk.


    Ik heb vast iets gemist.


    Your make-up is terrible

    Godverdomme Erieka, kom terug. Ik heb even het hele gedoe van de reden waarom en zo gemist, maar ga niet weg please. This site fucking needs you. (cat)

    [ bericht aangepast op 9 april 2015 - 23:16 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Verdomme.:/


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Nou, doei dan maar Erieka. ):
    Ik hoop echt dat je terug komt.

    En doe please geen stomme dingen?

    [ bericht aangepast op 9 april 2015 - 23:34 ]

    Avandra schreef:
    Okeee. Dit neem ik dus wel degelijk enkele mensen kwalijk.


    Waarom zou je dat doen? Het is haar eigen keus.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik hoop gewoon dat je wel beseft dat als je morgen of over twee dagen weer terug bent, zoals je dat meestal doet na een impulsief besluit om Quizlet te verlaten (hoeveelste keer is dit), dat je mensen pijn doet met dit soort gedrag. Ik snap best dat je je vaak rot voelt, maar je sleept heel veel mensen hierin mee, aan de verdrietige reacties te zien. Ik ken je niet, maar ik lees zo vaak je verhalen op het forum, de ene keer heel pessimistisch, de andere keer heel optimistisch, dat ík niet meer weet wat je nou echt voelt. Dat maakt het lastig om je gevoelens serieus te nemen, althans, voor mij dan.


    i put the fun in funeral