• Ik zit hier midden in de woonkamer muziek te luisteren en net als ik mijn muziek even op stop zet (omdat me moeder tegen mijn broer zei dat ze eindelijk aan een vriendin had verteld dat me broer ziek is, dat was er tussen in geschoten eerst) hoor ik haar vragen aan mijn broer dat hij even het gezin van zijn vriendin moet vragen of ze op een bepaalde datum kunnen (en soms fluisterde ze ook ='d). Mijn moeder begint dan ondertussen andere mensen te smsen en dat zegt ze ook zo mooi en toen belde iemand en toen liep ze even naar buiten. Ik stond echter in de keuken toen zij buiten stond en het klapraam van de deur stond open en ik hoorde haar dus zeggen "Ja ze zit midden in de woonkamer," en de enigste ze hier om dit moment ben ik.=')

    Nu vraag ik me echt af of ze nou een suprise party aan het plannen is of waar dit in vredes naam over gaat.=') Als het voor mijn verjaardag zou zijn zou dat vreemd zijn want volgens mij nodigt ze ook jehova's getuigen uit (Die goede vrienden van ons zijn, maar dus geen verjaardagen vieren) en voor een eindexamen feestje is het wat te vroeg.=') Kortom: Ik ben in de war en ik vind het tegelijkertijd wel hilarisch.=')

    [ bericht aangepast op 7 april 2015 - 19:18 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik krijg hier steeds meer bevestiging.=')


    You were born original, don't die as a copy.

    Haha, geweldig! Dan doen ze in ieder geval niet subtiel.
    Ik heb vorig jaar ook een surprise party georganiseerd voor mijn vriend, en die begon pas iets te vermoeden op zijn eigen verjaardag. En toen kwam het nog steeds als een verrassing (;


    Deep inside, I've never felt alive

    Haha, mysterieus. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Khan schreef:
    Haha, geweldig! Dan doen ze in ieder geval niet subtiel.
    Ik heb vorig jaar ook een surprise party georganiseerd voor mijn vriend, en die begon pas iets te vermoeden op zijn eigen verjaardag. En toen kwam het nog steeds als een verrassing (;


    Ja heel erg ja, maar ik vind het wel lief.=') Want mijn moeder vroeg of ik het niet leuker vond om ergens heen te gaan en dus gaan we een weekendje naar Parijs (in plaats van mijn verjaardag vieren met bezoek) en nu krijg ik alsnog bezoek.='D


    You were born original, don't die as a copy.

    Square schreef:
    Haha, mysterieus. :'D


    Echt eh.x')


    You were born original, don't die as a copy.