Overkill schreef:
Bier. Bier in je haar. Bier op je kleding. Bier in je gezicht. Bier op de zitplaatsen in attracties. Kots. Maar ik woon in West-Friesland :[.
Haha, hier is het geen zo'n biergelegenheid, maar inderdaad, de kermis trekt dronkaards aan.
Ocelot schreef:
Mijn favoriete attractie is toch echt de botsauto. Wauw, ik had altijd zo'n lol daar. Ondanks dat ik daar niemand kende, want ik had nooit vrienden om mee te nemen naar de kermis.
Botsauto's zijn awesome! Ik was laatst op de kermis (vandaar dat ik het idee gekregen heb) en ik wilde zo graag op de botsauto's met mijn broer maar ik heb in september een operatie gehad en mag nog steeds geen schokken hebben, dus geen attracties deze keer.
Echt jammer, want de botsauto's zijn vet leuk.
Dullahan schreef:
Mijn favo attractie is een funhouse. Al die gekke bewegende platen en draai-dingen. Dat vond ik altijd erg leuk.
Wat irritant is is dat de kansen om iets te winnen erg klein zijn, en het personeel doet zijn best je niet te laten winnen. Door bijvoorbeeld scheve dingen in de pistolen, het neerleggen van de munten en prijzen in de bulldozers..
Ah, het goeie ouwe kermisbedrog. :') Deze week nog hadden ik en mijn broer en neefjes 90 tickets gewonnen of zo, en dan denk je dat dat vet veel is en dat je een coole prijs kunt kiezen, maar ga je toch nog met een sleutelhanger of een misvormde miniteddybeer naar huis.
I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell