• Oké, dit is echt een zeiktopic maarja.. xD
    Het scherm van mijn IPod Touch is heel vies , evenals het scherm van mijn mobiel etc. En mijn Nintendo Ds is hierdoor echt onbruikbaar geworden. (Niet dat ik die veel gebruik ofzo) maar mijn apparaten kunnen niet tegen water en ik wil wel een schoon scherm? Heeft iemand tips?

    Xx Spring.

    PS. NIET UITLACHEN!

    Ik gebruik altijd ontvetter ;x
    Maar ja, dat ligt gewoon thuis. Geen idee hoe duur dat is.


    26 - 02 - '16

    Papieren/vochtige doekjes laten krassen achter op de schermen. Het best een vochtige (met of zonder zeep) katoenen doek (handdoek, theedoek, luier) en klaar.

    [ bericht aangepast op 4 april 2015 - 16:26 ]

    Ik gebruik antibacteriële gel XD.
    Does the trick, op een watje.


    No growth of the heart is ever a waste

    Histoire schreef:
    Heb je een bril? Van die doekjes om je bril schoon te maken dienen daar normaal ook voor. (;

    Dat is ook handig.

    Derks schreef:
    Ik maak het scherm van mn laptop schoon met een speciaal doekje waar ik van dat schermreinigerspul op spuit, en daar zat ook een soort van kwastje ding bij om kruimels tussen het toetsenbordweg te vegen / stof van het scherm te vegen. Het was een setje van Grundig, volgens mij heb ik het bij de Action gekocht voor ongeveer 3,50? Werkt ontzettend goed.


    Dat ga ik denk ik doen, dan kan ik ook meteen de laptop schoonmaken. (Y)

    Wij gebruiken hier meestal de poetsdoekjes die je ook voor je bril kan gebruiken.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Ik ben er uit, met deze reacties kan ik wel wat. Kan een moderator hier een slotje op plaatsen?