WolfieBlackfire schreef:
(...)
Omdat ze bijna nooit van haar vader het huis uit mag. Je weet niet wat daar gaande is, dus oordeel niet als je haar niet kent. Ze vraagt hier om hulp, niet om een discussie. Dus zouden mensen alsjeblieft hun mond willen houden als ze geen hulp willen aanbieden?
Dus omdat je het huis niet veel uit mag, weet je niet dat een gescheurde condoom niet veilig is. Wow ik heb iets nieuws bijgeleerd vandaag.
Nee effe serieus, dat ze nu zwanger is, is niet bepaald haar vader zijn schuld. Het is het bewijs van onverstandigheid. Als je aan seks begint, welke leeftijd dan ook moet je ook aan de consequenties kunnen denken.
Ze heeft tijd om seks te hebben, maar niet om even naar de apotheek te kunnen gaan. En als ze het huis amper uit mag, waarom vraagt ze het dan niet aan een vriendin of misschien aan jou?
Het is een beetje roekeloos gedrag waarvan ze nu de gevolgen moet dragen. En ik weet eigenlijk niet wat je precies van iedereen verwacht op dit moment. Quizlet is geen 'help ik ben zwanger site, wat nu?'. Mensen hebben al enkele sites aangeboden, dus daar moet ze maar een oplossing zoeken, hier zal die jammer genoeg niet vinden.
Ik vind het eigenlijk echt wel belachelijk dat ze het kind van haar vader moet houden, maar er wel niet met haar ouders over kan praten? Beetje hypocriet lijkt me. Wie zal dat kind dan gaan opvoeden en onderhouden? Sorry, maar ze zal toch buitenshuis moeten gaan en er met mensen over praten die er wel verstand van hebben en niet een stel tieners op een fanfictionsite. Of haar vader dat nu wilt of niet.
Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?