Naam
Ilona.
Leeftijd
15.
Wie ben je?
Hai, ik ben Ilona, vijftien jaar oud. Ik zit op het Walburg College, nu in de derde. Ik doe Atheneum, TTO, wat inhoudt dat ik al mijn lessen in het Engels krijg. Volgend jaar ga ik het profiel Economie en Maatschappij doen, en Engels IB. Mijn hobbies zijn vooral lezen en schrijven, natuurlijk Quizletten, maar ook dansen en acteren doe ik graag. Voor de rest doe ik graag dingen met vriendinnen en vooral het liefst niets aan school. Ik ben nogal lui qua dat, en het is nog een wonder dat ik overal voldoende voor sta, maar dat is off-topic.
Hoe lang ben je al actief op Quizlet.nl?
Op dit account nu bijna zeven maanden, maar mijn vorige account - xxFANGlRLxx - bestaat nu ongeveer 1 jaar en iets van zeven maanden geloof ik. Daarvoor nog heb ik heel lang op Q gezeten zonder account - een paar maandjes, geloof ik.
Wat trekt jou zo aan aan Quizlet.nl?
Ik ben zelf naar Q gekomen door de verhalen die geschreven werden, vooral de HP fanfictions. Een tijdje daarna begon ik zelf met verhalen schrijven en dergelijke. Toen ben ik een tijdje van Q weggeweest - 1 of 2 maandjes - en besloot ik opnieuw te beginnen met een nieuw account. Toen ben ik begonnen met RPGen, en zodra er lijstjes kwamen ook daarmee. Dit is eigenlijk meer mijn Q-levensverhaal, maar goed. Wat mij aantrekt aan Q is denk ik de gezelligheid en dat je er zoveel kan doen. Je kan verhalen schrijven en lezen, quizzen maken en invullen, lijstjes maken en lezen, en natuurlijk RPGen. Q is gewoon een complete tweede wereld waar ik helemaal mezelf kan zijn.
Waarom wil je nieuwe leden wegwijs helpen maken?
Nou, ik vind het sowieso om de één of andere reden gewoon leuk om mensen te helpen. Daarnaast vind ik het gewoon leuk om Q nog leuker en gezelliger te maken, en door nieuwe users te helpen blijven ze ook sneller, en zal Q snel genoeg drukker en dus gezelliger worden. Daarnaast is er een grote kans dat je ook weer nieuwe vrienden maakt en dergelijke.
Hoeveel kom je ongeveer online per week?
Pff, ehm, sowieso een/twee uurtjes per dag op z'n minst, in het weekend meer. Maar het verschilt heel erg hoe druk mijn week is, maar als ik niks hoef te doen staat Q standaard meteen klaar. Dus ik vind minstens elke dag wel de tijd om online te komen, en in het weekend ook wel iets van drie/vier uurtjes. Dus dat is per week op zijn minst 15 uur en op zijn meest 25. Totaal niet verslaafd ofzo
“A queen will always turn pain into power.”