Oh, super tof! Ik meld me aan. ^^
~Naam? Leah.
~Leeftijd? 14
~Wie ben je? I don't get the question, bedoel je een beetje omschrijven wie ik ben? Dat kopieer ik even uit een ander topic. ^^
Dag iedereen!
Ik ben Leah, veertien jaartjes oud en ik woon helemaal in het zuiden van Vlaanderen. Waar precies zet ik nu niet graag direct op het internet, maar ik ben dus een Belgje. (: Ik zit nu in 4ASO (richting wetenschappen) en daar kap ik volgend jaar mee.
However, ik schrijf al verhalen van toen ik zeven jaar oud was en het is een soort drug voor me (man, alsof je dat nog geen "duust" keer gehoord hebt.
). RPG'en, fanfiction, OP, het is allemaal goed voor me, zo lang het maar schrijven is. Tegen gedichten zeg ik ook geen neen, maar ik ben niet zo'n dichttalent.
De meeste mensen hier op Quizlet kennen me beter onder Amidala dan Tywin, maar ik ben te tam om te verwisselen van account. Op Amidala zien jullie ook wel dat ik vooral fanfiction schrijf. Ik schrijf ook OP, maar enkel voor mezelf en niet voor heel de wereld. Mijn OP is echt van mij, iets dat ik niet graag weggeef. Hoe dan ook, ook bij RPG's doe ik meer mee aan fanfic-RPG's dan OP-RPG's. Geen idee waarom, maar ik vind dat leuker.
Ja, ik heb een leven, trouwens. Buiten school en Quizlet doe ik piano, AMC (algemene muziek cultuur), koor, toneel en repertoirestudie. Nu kan ik wel niet echt zingen, maar ik moet als ik piano wil doen, haha. Ik houd ook van lezen - dat doe ik vaak in mijn vrije tijd, van schrijven - zoals ik al zei en van films en series kijken. Ik ben een reuzenfan van Harry Potter, LOTR, The Hobbit, Game of Thrones etc. Ik houd ook van Young Adult, maar daar ben ik geen die-hard in, al kan ik er ook echt van genieten.
~Hoe lang ben je al actief op Quizlet.nl? Twee jaar, twee maand en veertien dagen. (Vanaf mijn eerste account: Amidala, gerekend.)
~Wat trekt jou zo aan aan Quizlet.nl? Het is de plek waar ik thuishoor. Ik kan er al mijn gezeur kwijt over van alles en nog wat en ik kan er heel aangename discussies voeren. Én je leert er elke dag iets bij!
~Waarom wil je nieuwe leden wegwijs helpen maken? Omdat ik mensen graag help. Iedereen is een newbie geweest en dan is het leuk om wegwijs gemaakt te worden!
~Hoeveel kom je ongeveer online per week? Elke dag op z'n minst een half uurtje. Het kan zijn dat ik eens een dag oversla, maar dat gebeurt zo één keer op een maand. ^^
Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.