• Hi there!

    Na een lange tijd inactief te zijn geweest heb ik toch besloten Q weer eens op te zoeken.
    Maar nu onder een ander account.
    (na dit bericht is 'ie weer inactief)

    Maak kennis met:
    right

    So yeah that basically means I'm back.



    'There is always a chance to change and make things right.'


    I like my choices. I hope she likes hers.

    Welkom terug! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Welkom terug (:

    OH JIJ BENT DAT!

    Welcome back!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Thanks a lot c:


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels

    Eh, ik snap niet waarom je daarvoor nou een nieuw account aan moet maken... Zeker als je dan met je vorige account gaat zeggen wat je nieuwe account is.

    [ bericht aangepast op 3 april 2015 - 15:46 ]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Eh, ik snap niet waarom je daarvoor nou een nieuw account aan moet maken... Zeker als je dan met je vorige account gaat zeggen wat je nieuwe account is.


    Dat komt door verschillende privé redenen, en toen ik met m'n vorige account probeerde in te loggen lukt dat tot mijn verbazing dus vandaar.


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels

    Er lijken een hoop mensen te zijn die van account wisselen de laatste tijd. Als je dat prettig vindt moet je dat natuurlijk vooral doen, maar ik vond het al verwarrend genoeg toen mensen alleen hun username veranderden, haha. :'D

    Maar welkom terug! ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    right schreef:
    (...)

    Dat komt door verschillende privé redenen, en toen ik met m'n vorige account probeerde in te loggen lukt dat tot mijn verbazing dus vandaar.


    Dan snap ik nog niet waarom je met je oude account een topic maakt voor je nieuwe account, wat voor privé redenen het ook zijn. Zo zijn je accounts als het ware alsnog gekoppeld en had je net zo goed op je oude verder gekund. Zonde van je ongebruikte account. En net wat Square zegt, is het nog veel meer verwarrend dan nieuwe usernames.


    Your make-up is terrible

    Square schreef:
    Er lijken een hoop mensen te zijn die van account wisselen de laatste tijd. Als je dat prettig vindt moet je dat natuurlijk vooral doen, maar ik vond het al verwarrend genoeg toen mensen alleen hun username veranderden, haha. :'D

    Maar welkom terug! ^^


    Queer zijn is gewoon alles

    Square schreef:
    Er lijken een hoop mensen te zijn die van account wisselen de laatste tijd. Als je dat prettig vindt moet je dat natuurlijk vooral doen, maar ik vond het al verwarrend genoeg toen mensen alleen hun username veranderden, haha. :'D

    Maar welkom terug! ^^


    Dat is basically omdat mensen zich niet meer thuis voelen op een ander account, denk ik. Dat is bij mij iig het geval. Ik heb het gevoel dat niemand me nog serieus neemt op mijn vorige account en me een aansteller vind, to be honest. Dat is mijn reden, in elk geval.


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Tywin schreef:
    (...)

    Dat is basically omdat mensen zich niet meer thuis voelen op een ander account, denk ik. Dat is bij mij iig het geval. Ik heb het gevoel dat niemand me nog serieus neemt op mijn vorige account en me een aansteller vind, to be honest. Dat is mijn reden, in elk geval.


    Dat verander je niet met een nieuw account en hetzelfde gedrag. 8D


    Your make-up is terrible

    Cwtch schreef:
    Welkom terug! (:


    16 - 09 - '17

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat verander je niet met een nieuw account en hetzelfde gedrag. 8D


    Ik weet niet of dit algemeen is of direct naar mij, but yeah. Dat weet ik. Ik heb gewoon altijd in mijn hoofd wat mensen van me denken, hoe ze me vinden etc. Ik trek me heel veel aan van wat mensen van me vinden. Dat gevoel veranderd op een ander account, hoe raar het ook klinkt.


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Square schreef:
    Er lijken een hoop mensen te zijn die van account wisselen de laatste tijd. Als je dat prettig vindt moet je dat natuurlijk vooral doen, maar ik vond het al verwarrend genoeg toen mensen alleen hun username veranderden, haha. :'D

    Maar welkom terug! ^^


    Ik ben ook van account gewisseld. Ik was al lang niet meer op mijn vorige account geweest en het voelde gewoon raar om erop te zitten.- Zeker omdat ik er al dik 4 jaar op heb gezeten en O boy, ik wilde de berichten van mijn eerste jaar hier niet meer terug zien :')-

    Welkom terug!


    Seasons will change, but I shall remain