• Hallooo,

    Ik ben net een blog begonnen genaamd Scars and Stories waar ik van alles en nog wat zal delen. Muziek, afbeeldingen, video's die mij aanspreken maar ook mijn verhaal. Al wat mij bezig houdt maar wat ik niet kan uitspreken, zal ik uittypen op mijn blog. In de hoop dat jullie er iets van kunnen leren of steun uit kunnen halen want er zijn dingen die nooit uitgesproken worden maar waar zoveel mensen mee zitten. Ga zeker eens een kijkje nemen en laat een berichtje achter als je tips of opmerkingen hebt want ik heb nog nooit een blog gemaakt en ik weet nog niet goed hoe dit werkt.

    Scars And Stories

    Alvast bedankt!!!

    [ bericht aangepast op 2 april 2015 - 21:02 ]

    My god, wat ik je blog mooi! Die ga ik zo graag volgen. Het ziet er alvast zeker niet uit alsof je niet goed weet hoe het werkt, ik ben gek op de achtergrond en het idee. + De titel is geweldig.


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell

    mooi

    [ bericht aangepast op 7 april 2015 - 16:13 ]


    plulululu

    Ziet er leuk uit! (:


    We are only a moment.

    niniwa1 schreef:
    My god, wat ik je blog mooi! Die ga ik zo graag volgen. Het ziet er alvast zeker niet uit alsof je niet goed weet hoe het werkt, ik ben gek op de achtergrond en het idee. + De titel is geweldig.


    Dankjewel Nina. De titel is van het recentste album van The Fray. Die titel bleef gewoon hangen en ik kon zelf niets beter bedenken. ^^

    liefmeiske schreef:
    mooi


    Dankjewel!!

    Oleada schreef:
    Ziet er leuk uit! (:


    Dankjewel!!! (flower)

    ziet er super leuk uit en je kan echt goed schrijven! respect

    Marting schreef:
    ziet er super leuk uit en je kan echt goed schrijven! respect


    Dankjewel!!!! (:

    Ooh, jij bent het. Dat is echt lang geleden! (:
    Ja toch?
    En ik vind dat je heel interessante dingen schrijft!!

    [ bericht aangepast op 24 april 2015 - 21:41 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Histoire schreef:
    Ooh, jij bent het. Dat is echt lang geleden! (:
    Ja toch?
    En ik vind dat je heel interessante dingen schrijft!!


    Marie dat is inderdaad heel lang geleden!
    Hoe is het met jouu?
    Dankjewel. Ik weet nog niet of ik die blog ga bijhouden, voorlopig nog niet veel belangstelling maar om echt verhalen te schrijven vind ik precies de tijd niet en dit is zo een beetje een tussenweg zo kan ik alsnog mijn gedachten kwijt (:

    Sleepsong schreef:
    (...)

    Marie dat is inderdaad heel lang geleden!
    Hoe is het met jouu?
    Dankjewel. Ik weet nog niet of ik die blog ga bijhouden, voorlopig nog niet veel belangstelling maar om echt verhalen te schrijven vind ik precies de tijd niet en dit is zo een beetje een tussenweg zo kan ik alsnog mijn gedachten kwijt (:


    Inderdaad heel lang geleden, over het algemeen goed met mij. En met jou? (:
    Ik vind je gedachten heel interessant om te lezen. Misschien moet je ook een story aanmaken ermee op quizlet, gewoon hersenspinsel, dat heb ik nog gezien, en dan vergeten mensen minder het te volgen als ze online komen. Jouw keuze natuurlijk, maar ik dacht, ik stel het eens voor, je weet nooit dat je daar iets aan hebt. (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Histoire schreef:
    (...)

    Inderdaad heel lang geleden, over het algemeen goed met mij. En met jou? (:
    Ik vind je gedachten heel interessant om te lezen. Misschien moet je ook een story aanmaken ermee op quizlet, gewoon hersenspinsel, dat heb ik nog gezien, en dan vergeten mensen minder het te volgen als ze online komen. Jouw keuze natuurlijk, maar ik dacht, ik stel het eens voor, je weet nooit dat je daar iets aan hebt. (:


    Nee dat is eigenlijk echt een heel goed idee! Van zodra ik wat meer tijd heb, ga ik dat doen. want inderdaad met zo'n site blijf je niet op de hoogte. Dankjewel!! ^^