• NOG 1 IDEE
    laatste i think
    maar goed
    het gaat over een meisje

    ze heeft een stem in haar hoofd,Amber. Amber verteld haar wat ze moet doen. daardoor wordt het meisje onhandelbaar en begint ze aan de verkeerde dingen zoals drugs,inbraken en diefstallen. op een dag komt haar moeder hier achter en wordt woedend. het meisje wil niet meer verder maar dan dwingt Amber haar tot iets gruwelijks... het meisje moet haar moeder vermoorden..


    goed/slecht idee
    nog enkele orginaliteit ?
    goeie titel [verbeter graag mijn engels als
    het fout is] ?

    p.s : op het idee gekomen na het lesen van het bericht van MetalMafkees opf het topic van ReneeCupCore


    We can only learn to love by loving.

    Goed/slecht idee: Goed idee. Ik heb nog geen serie hierover gezien, behalve de schizofrenie serie van Precious, maar die gaat geloof ik in een heel andere richting.
    Nog enkele originaliteit: Ja. Op TV zou het niet origineel zijn maar op Q wel aangezien het gros van de series over TH, JB etc gaan. En hier kun je ook je creativiteit de vrij loop laten geven aangezien er zo weinig (misschien zelfs geen) series hierover zijn.
    Goeie titel: Ik zou zelf wel een andere titel nemen. *denkt*, bijv: Bloodbound. (bloedverbonden, in dit geval zeer letterlijk genomen en daardoor naar mijn mening heel geschikt ^^)


    No growth of the heart is ever a waste

    JAAA HELEMAAL GOED!<3
    En Tara eist dat ze erin mag!<33333


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Jup, ik zou het doen! ^^


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Goed/slecht idee: Goed idee. Ik heb nog geen serie hierover gezien, behalve de schizofrenie serie van Precious, maar die gaat geloof ik in een heel andere richting.
    Nog enkele originaliteit: Ja. Op TV zou het niet origineel zijn maar op Q wel aangezien het gros van de series over TH, JB etc gaan. En hier kun je ook je creativiteit de vrij loop laten geven aangezien er zo weinig (misschien zelfs geen) series hierover zijn.
    Goeie titel: Ik zou zelf wel een andere titel nemen. *denkt*, bijv: Bloodbound. (bloedverbonden, in dit geval zeer letterlijk genomen en daardoor naar mijn mening heel geschikt ^^)


    O_o dies ook niceee


    We can only learn to love by loving.

    Hailey jij moet gewoon doen want dan wil Tara hier erin :3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    In mijn verhaal vermoord een schizofreen meisje haar vader O.O


    Your make-up is terrible

    Hailey jij moet gewoon doen want dan wil Tara hier erin :3


    mr wie segt dat Hailey tara erin wilt *domme kop*

    nee geinjte

    mr ik ga mijn naam denk ik weer in nicol veranderen xP ik vind hailey best wel eng eigenlyk o_o


    We can only learn to love by loving.

    In mijn verhaal vermoord een schizofreen meisje haar vader O.O

    o_o seriously o-o
    shit dan ebnk dus nie origineel


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    o_o seriously o-o
    shit dan ebnk dus nie origineel


    Ja maar maakt mij niet uit hoor =) Van mij mag je gewoon doen ofzo, niets op tegen, en het is een leuk idee (/beetje egoo)


    Your make-up is terrible

    (...)

    Ja maar maakt mij niet uit hoor =) Van mij mag je gewoon doen ofzo, niets op tegen, en het is een leuk idee (/beetje egoo)


    whiehei thx xP

    en btw ksit nu ook ondertusse jouw serie te make o_o dies sexy man xP


    We can only learn to love by loving.

    Ik vind het idee heel goed!
    En dat is tenminste origineel inderdaad!
    (Zolang je er geen een of andere band inpropt)
    Gehn mit die banane!


    Did you know it, L, that shinigami only eat apples?

    (...)

    mr wie segt dat Hailey tara erin wilt *domme kop*

    nee geinjte

    mr ik ga mijn naam denk ik weer in nicol veranderen xP ik vind hailey best wel eng eigenlyk o_o

    Haha gek kind XD


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.