BoromirOfGondor schreef:
(...)
what's happened?
Ah, het is een beetje een lang verhaal, maar in het kort gaan mijn moeder en mijn zusje op vakantie zonder mij en doet dat nogal pijn, want ik voel me behoorlijk buitengesloten door mensen waarvan ik dat wel het minst zou hebben verwacht. Altijd leuk. :') Ik heb al gezegd dat ik me hier erg rot over voel, zij zeiden dat ze het wel begrepen maar dat er sprake was van wat miscommunicatie (waarschijnlijk waar) en nu valt er verder niet zoveel meer te zeggen dus probeer ik te doen alsof ik het allemaal prima vind, want ik wil hun trip niet verpesten. Het vervelende gedeelte is dat ik het niet allemaal prima vind (maar het is ook niet zo dat ze verder nog iets zouden kunnen zeggen of doen om het allemaal magisch op te lossen, dus tja, ik zie er geen punt in nog moeilijk te doen tegenover hen) en dat daardoor wat verder heel onschuldige dingen opeens heel hard kunnen aankomen, terwijl ik best weet dat het niet zo bedoeld werd.
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan