Wat zou er gebeuren als je acht sexy singles op één eiland bij elkaar zet? Deze vrijgezellen verblijven enkele weken in een luxe hotel en worden dagelijks op romantische dates gestuurd. De acht denken dat ze op het eiland zijn op zoek naar liefde, maar daar hebben ze zich goed in vergist. Hun exen verschijnen op het strand en zullen voor de rest van de tijd in dezelfde villa verblijven.
De regie ligt compleet in de handen van de tablet of terror die de dates aankondigt. Zullen deze dates ervoor zorgen dat er zowel oude als nieuwe liefdes opbloeien? Of zorgt deze tablet slechts voor ruzie en ellende?
Wees niet bang en ga de confrontatie aan met jouw ex bij Ex on the beach!
Uitleg over de RPG
Voor deze RPG heb ik besloten dat iedereen twee rollen neemt. Iedereen speelt een kandidaat en een ex. Hiermee kunnen we buitensluiting zo veel mogelijk voorkomen. Exen worden niet afgesproken, die kies ik d.m.v. loten. Ook hiermee wil ik bewust of onbewust buitensluiten voorkomen. Het is bedoeling dat je een mannelijk en vrouwelijk personage speelt. Je speelt dus bijvoorbeeld aan mannelijke kandidaat en een vrouwelijke ex. Hiermee worden de vrouwen en mannen gelijk gehouden. Er zijn acht kandidaten en acht singles beschikbaar voor deze RPG.
Voor vragen en opmerkingen staat mijn gastenboek open!
Rollen
Vol!
Invullijstje
Faceclaims
Regels van deze RPG
• Minimaal 200 woorden per post
• Ruzie IC mag, niet OOC
• Niemand buitensluiten
• Relaties worden in een speeltopic besproken
• Geen perfecte personages
• Reserveringen blijven 2 dagen staan - verlenging aanvragen is toegestaan
• Ik open de nieuwe topics, behalve als ik anders aangeef
• Denk goed na of je mee wil doen
• Have fun
De tablet of terror verwelkomt iedereen op het strand. De acht singles arriveren op het eiland en iedereen maakt kennis met elkaar. Op dat moment zullen ze ook te horen krijgen dat ze in Ex on te beach zijn beland. Daarna mogen ze naar de villa gaan. Alle informatie die nog volgt, zal worden gegeven door de tablet of terror.
Data waarop de exen zullen arriveren
1. Raccoon - 29 maart
2. Wolfstar - 31 maart
3. Zamperini - 2 april
4. Dumbledore - 4 april
5. Saith - 6 april
6. Alate - 8 april
7. Recentia - 10 april
8. Cynefin - 12 april
Als je op die dag niet online kan zijn, mag je ruilen met een andere user. Graag dit even doorgeven!
[ bericht aangepast op 27 maart 2015 - 16:49 ]
Big girls cry when their hearts are breaking