Daarbij ben ik jullie 'klefheid' eigenlijk ook een beetje zat. Zowel in de RPG's als in de Spammerstopic. Begrijp me niet verkeerd, ik vind jullie stuk voor stuk schatten van een meiden, maar soms kan ik me echt kapot ergeren aan alle Lines en al die shizzle. Zo ook in het Speeltoipc van The Advanced. Het lesbisch gebeuren komt wat mij betreft te veel en te snel naar voren, en dat ze op elkaar vallen en dat de éne de ander zoent maar de ander verstijft vind ik echt ontzettend cliché. In elke RPG blijven jullie als 'groepje' aan elkaar plakken, en in elke RPG komt er wel een relatie of wat dan ook in die richting aan te pas. Nogmaals, begrijp me niet verkeerd, maar iets nieuws valt echt niet tegen. Ontdekken is het toverwoord. Want als jullie in elke RPG als groepje aan elkaar plakken is er voor de rest (in ieder geval vaak voor mij) niks meer aan, want sommige mensen zijn niet van zulke klefheid. (waaronder ik)
But, ik wil niet aanvallen, dit is gewoon hoe ik erover denk. En door een gesprek wat ik eerder vandaag met Wendy heb gevoerd weet ik dat Wendy het met mij eens is. Ik snap dat jullie vanaf het begin al samen zijn en alles, maar wij, de newbie's, hebben gejoind omdat wij ook een 'groepje' wilden. Echter laten jullie ons het grootste deel van de tijd denken dat wij er gewoon niet bij horen.
I don't know if life is greater than death — but love was more than either