Faes awesome hehe. Mij maakt het allemaal niet zoveel uit welke nationaliteit je hebt, maar ik heb altijd het gevoel dat Belgen veel te serieus willen overkomen. :'D En ik vind het Hollandse (vergeef met dat ik dat zo zeg, het Nederlandse) accent zo gezellig, haha.
Ik waarschuw je dat gymnasium niet veel nut heeft in je carrière, alleen als je medicijnen of je wilt verdiepen in het Latijn/Grieks is het handig. Oh en als je het echt wilt en de motivatie ervoor hebt. Anders is het pure tijdverspilling om twee uur per week in de tweede klas extra op school te zitten bovenop je TTO-uren. Mijn advies, volgens mijn klasgenoten die allemaal zijn afgehaakt na een jaar cc:
Mijn moeder heeft ze in het Nederlands liggen hoor, maar ik lees niet graag vertalingen yk (ook al ligt mijn kamer bijna vol vertalingen... BUT CAAAARE)
Ik waarschuw je dat gymnasium niet veel nut heeft in je carrière, alleen als je medicijnen of je wilt verdiepen in het Latijn/Grieks is het handig. Oh en als je het echt wilt en de motivatie ervoor hebt. Anders is het pure tijdverspilling om twee uur per week in de tweede klas extra op school te zitten bovenop je TTO-uren. Mijn advies, volgens mijn klasgenoten die allemaal zijn afgehaakt na een jaar cc:
Dit is echt de tiende keer dat ik dit hoor :') Ik weet dat ik het nergens voor nodig heb, maar ik heb het gekozen omdat ik het wil proberen. Puur omdat ik uitdaging wil en niet op mijn luie gat wil zitten omdat ik alles al snap/weet, en omdat ik altijd nog omlaag kan maar niet meer omhoog. Wie weet haak ik ook af na een jaar, maar dan heb ik tenminste ervaren hoe Gymnasium was en weet ik zeker dat Atheneum beter is voor mij. (:
I don't know if life is greater than death — but love was more than either
Awe schreef:
(...) Dit is echt de tiende keer dat ik dit hoor :') Ik weet dat ik het nergens voor nodig heb, maar ik heb het gekozen omdat ik het wil proberen. Puur omdat ik uitdaging wil en niet op mijn luie gat wil zitten omdat ik alles al snap/weet, en omdat ik altijd nog omlaag kan maar niet meer omhoog. Wie weet haak ik ook af na een jaar, maar dan heb ik tenminste ervaren hoe Gymnasium was en weet ik zeker dat Atheneum beter is voor mij. (:
Sadist schreef:
(...) Mijn moeder heeft ze in het Nederlands liggen hoor, maar ik lees niet graag vertalingen yk (ook al ligt mijn kamer bijna vol vertalingen... BUT CAAAARE)
I can relate :')
"A good book is always good, no matter how many times you've read it."