• Gisteren kreeg ik dus opeens de ingeving eau de cologne op de puistjes op mijn gezicht te smeren (niet op de rest van mijn huid), omdat dat ze uitdroogt en ze daardoor dus weggaan, maar ik vroeg me af of dit wel goed is voor mijn huid? Sowieso zou het niet goed zijn moest ik het ook op de rest van mijn huid smeren omdat die er droog van zou worden, maar als ik het enkel daarop smeer, is het dan ook slecht?

    Alvast bedankt! (:


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Fereale schreef:
    (...)
    Of op handdoeken en kussenslopen. Toen dat van mij vroeger heel erg was, kreeg ik het ook van de dokter. Uiteindelijk leidde dat bij mij tot nieuwe dekbedhoezen/slopen en handdoeken kopen + een droge huid vol met velletjes. Ach ja. Sommige zweren erbij en anderen(zoals ik) raden het af. c:


    Ik vond het ook echt naar spul. Die schilferige huid vond ik erger dan pukkels.
    Maar ja, sowieso geen parfum, tandpasta en andere gekke dingen op je huid smeren.


    i put the fun in funeral

    Fereale schreef:
    (...)
    Of op handdoeken en kussenslopen. Toen dat van mij vroeger heel erg was, kreeg ik het ook van de dokter. Uiteindelijk leidde dat bij mij tot nieuwe dekbedhoezen/slopen en handdoeken kopen + een droge huid vol met velletjes. Ach ja. Sommige zweren erbij en anderen(zoals ik) raden het af. c:


    Nadat ik nieuw spul ging kopen, zweer ik er ook bij af. Mijn hele hoofd was rood. :'D


    wat was dit ookalweer