• Thomas Brodie - Sangster AKA Sangster Paradise






    Welkom Thomas Sangster-fans!
    Er waren nog geen topics over Thomas Sangster en het leek me wel leuk om een plek te hebben
    waar je met z'n allen kan praten over dit geweldige onderwerp! Ik stel jullie dus graag voor aan dit gezellige plekje waar je over deze geweldige acteur kan praten, waar je al je gefangirl kwijt kan en waar je vooral alles kan posten, wat je maar wilt, over Mister Thomas Sangster ^^






    De leden
    Dobrien • Rani •
    Florrie • Sylvie •
    vonKrolock
    Conaway
    Aranyhid
    EgoTerreo • Wendy •
    Crucifix • Marie
    Wolfstar • Lisa •
    Kampl • Ness •
    THOMAS_SANGSTER • Aléande •
    Philia • Savannah •
    Beckmann


    Films
    The Maze Runner (2014)
    Death of a Superhero (2011)
    Nowhere Boy (2010) - Paul McCartney
    Pinocchio (2008)
    The Fence (2007)
    The Last Legion (2007)
    Tristan + Isolde (2006)
    Nanny McPhee (2005)
    Feather Boy (2004)
    Love Actually (2003)
    Ultimate Force (2003)
    Entrusted (2003)
    Hitler: The Rise of Evil (2003)
    London's Burning (2002)
    Mrs Meitlemeihr (2002)
    Bobbie's Girl (2002)
    Stig of the Dumb (2002)
    Station Jim (2001)
    The Miracle of the Cards (2001)

    Series
    Game of Thrones (2013)
    Phineas and Ferb (2007)
    Doctor Who (2007)

    Hou het gezellig, dus geen ruzie maken en zo.
    Naamsveranderingen doorgeven in het rood of vet.
    Spoilers onder een spoilerknop.
    Laatste reactie opent nieuw topic.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2015 - 16:41 ]


    16 - 09 - '17

    Florrie schreef:
    Oh guys, sorry als ik af en toe jullie profiel kom binnenvallen om Thomas gifs te dumpen in jullie gastenboek xp

    Daar heb ik geen problemen mee. ^^

    Ik had deze voor Rani gemaakt, eigenlijk wil ik er ook wel een maken voor dit topic. >.< Als mn computer meewerkt, hij was zo sloom, dat ik de overloop van de gifs niet kon aanpassen :'(

    THOMAS_SANGSTER schreef:
    (...)
    The Kill Order? Nee, nog niet. Ik krijg donderdag de boeken voor mn verjaardag, dus komt wel goed. ^^


    Ik heb de boeken, maar idk of ik er al aan wil beginnen aangezien het na dit boek over is.. Idk, ik ben er niet klaar voor om weer het normale leven in te stappen. -Ja, ik weet dat TDC het echte einde is, maar alsnog bleh.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Engels mondeling morgen. Wieeeeeh, nee.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Kampl schreef:
    Engels mondeling morgen. Wieeeeeh, nee.

    Succes! Komt wel goed c:

    Morgen beoordeling van documentaire ;c


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Wolfstar schreef:
    (...)
    Succes! Komt wel goed c:

    Morgen beoordeling van documentaire ;c


    Dankje, ik hoop het. ^^
    Don't worry, ik heb er het volle vertrouwen in dat je het goed hebt gedaan. <3


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    THOMAS_SANGSTER schreef:
    Ik had deze voor Rani gemaakt, eigenlijk wil ik er ook wel een maken voor dit topic. >.< Als mn computer meewerkt, hij was zo sloom, dat ik de overloop van de gifs niet kon aanpassen :'(



    Dit is zo bloody cute, asdfghjkl. <3


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    THOMAS_SANGSTER schreef:
    Ik had deze voor Rani gemaakt, eigenlijk wil ik er ook wel een maken voor dit topic. >.< Als mn computer meewerkt, hij was zo sloom, dat ik de overloop van de gifs niet kon aanpassen :'(


    Ik kwam die serieus tegen toen ik naar gifs zocht... die is geweldig!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Beste users,

    Wij hebben gemerkt dat het hier misging tussen de users op 23 maart. Er zijn toen verschillende regels overtreden. Regels op Quizlet zijn er niet voor niks; ruzie is niet leuk, niet voor de ruziemakers en ook niet voor de andere users in het Thomas Sangster fantopic. Mochten jullie nood hebben aan een bemiddelaar, dan kunnen we hiervoor zorgen.
    We hopen dat dit nooit meer zal gebeuren.

    Als jullie nog vragen hebben, mogen jullie die altijd stellen via een privé bericht.

    Met vriendelijke groet,
    de moderators


    -

    Ben ik een hele dag niet online geweest en jullie spammen dit topic gewoon helemaal vol Ö


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Dit topic is bijna vol Ö


    16 - 09 - '17

    Trouwens Wendy, ik moest zelf even zeer hard nadenken van hoe ik jouw naam wist en nu kom ik er net op ^^ Je had het in het Maze Runner topic gezet ^^


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Dobrien schreef:
    Trouwens Wendy, ik moest zelf even zeer hard nadenken van hoe ik jouw naam wist en nu kom ik er net op ^^ Je had het in het Maze Runner topic gezet ^^


    Ahaa.. Ik was dat hele topic überhaupt al vergeten x)
    * slaat met hoofd op toetsenbord *


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Dobrien schreef:
    Trouwens Wendy, ik moest zelf even zeer hard nadenken van hoe ik jouw naam wist en nu kom ik er net op ^^ Je had het in het Maze Runner topic gezet ^^

    WELK MAZE RUNNER TOPIC?!? EN WAAROM VERTELD NIEMAND MIJ DAT?!? afsjkjhbadkjnkjsdsff...

    Aléande dat topic bestaat al een tijdje hoor (:
    Wendy, so don't worrie. Ik ben geen stalker, ik denk dat ik op dat moment even een goed geheugen had (:



    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    '' Type Sangster if you can see this. "