• Hello ! :3

    Sinds kort ben ik verslaafd geworden aan de serie OUAT (Voor de mensen die niet weten over wat de serie gaat, zie hier de trailer)

    De serie gaat dus over sprookjes figuren die vast zitten in onze wereld en geen idee hebben van hun vorig bestaan. Verder wil ik niet vertellen of het word meer een spoiler hehe.

    Maar ik dacht dat het wel leuk zou zijn voor een MSV om het verhaallijn te gebruiken maar dan zelf de personages verzinnen en het niet volgens de serie te spelen. Dus dat iedereen zijn eigen verhaal kan creëren en het maakt het ook interessanter als de sprookjes niet precies gaan zoals ze ons verder voorgelegd (zo is het in de serie ook :3)

    Dus ik vroeg me af of er animo zou zijn en of er iemand is die de serie kent die me zou willen helpen en misschien co-topic houdster wilt zijn ^^


    Ik weet dat het misschien een slechte periode is voor een rpg/msv aan te maken met de examens/toetsenweken op komst dus de rpg is nog niet voor meteen -waarschijnlijk rond 20 april- MAar als er genoeg animo voor is dan kan ik al wat proberen uit te denken ^^

    Zal ik het als RPG of MSV doen?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik zat hier ook al een hele tijd aan te denken, heb zoiets ook al eens op een andere site gestart. c: Het idee is wel echt leuk dus, en ik zou zeker meedoen. En als je iemand zoekt om te helpen sta ik er ook voor open.

    Ikzelf zou wel kiezen voor een RPG, maar daar gaat mijn voorkeur gewoon naartoe.

    [ bericht aangepast op 20 maart 2015 - 16:25 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Vanaf april is het minder druk, bovendien heb ik dan vakantie - and it sounds nice, alhoewel ik het niet ken. ;x


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Het klinkt mij heel leuk! Ik zou het eerder als MSV doen, zo kan je er heel ruim mee zijn en de mensen zelf wat laten bedenken zeg maar. Maar ik heb nu eenmaal net het plezier van MSV's ontdenkt!
    Als het een MSV wordt doe ik zeker mee, als het een RPG is, valt het nog te zien van de verhaallijn precies.

    Waarschuw je in dit topic als je zover bent? ;3


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Het lijkt mij ook leuk om aan mee te doen, maar ik denk idd ook dat het leuker is als msv (:


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Als het een RPG is doe ik heel graag mee yes ja yes


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik heb eigenlijk heel veel zin in dit verhaal, dus ik wil hem weer even onder het licht brengen. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Hecuba schreef:
    Als het een RPG is doe ik heel graag mee yes ja yes


    We've lived in the shadows for far too long.

    Als het een RPG wordt dan wil ik zeer zeker meedoen. :3


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Markey schreef:
    Als het een RPG wordt dan wil ik zeer zeker meedoen. :3


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik wil met beiden heel, heel, heel graag mee doen! OUAT is geweldig!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Als hij er komt, zou je dan iets willen laten weten alsjeblieft? c:
    Ben juist begonnen met kijken x


    You save everyone, but who saves you?

    Als hij er komt, ben ik van de partij!


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    rpg of msv maakt mij niks uit al dan heb ik eigenlijk nooit aan een msv meegedaan, maar als hij er is dan doe ik mee. :)

    I'm in
    En ik wil al heel erg lang een RPG met iemand anders starten. Dus hey, als je iemand nodig hebt?


    Geloof niet alles wat je denkt

    Ik zal vanavond kijken om een rollentopic te starten en het zal waarschijnlijk een Rpg worden ;3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH