• Hoi hoi!


    Ik heb - alweer- een idee voor een verhaal, maar omdat ik mijn lopende verhalen niet wil verwaarlozen, ga ik dit idee op een traag tempo uitwerken. Het verschijnt dus nog niet op Q. en dat zal wel even duren. Toch heb ik al wat zitten prutsen aan titels, personages en een cover. Nu vind ik het resultaat redelijk geslaagd, maar omdat ik altijd nieuwsgierig ben wat anderen ervan maken, ga ik de vraag stellen of iemand anders het ook wil proberen.
    Dus, als je je verveelt en je hebt zin om een cover te maken: ga je gang!

    Titel: Animal Parade

    Het idee: Het is nog niet geweldig uitgewerkt, maar hier komt het op neer:

    De (fictieve en volledig zelfverzonnen) Britse band Animal Parade is wereldberoemd en razend populair. Hun publiek is groot en heel divers; van gillende tienermeisjes tot rockende dertigers. Behalve hun geweldige muziek, zijn ze nog gekend om iets anders; niemand weet wie de drie zijn. Bij elk optreden, elk interview, elke publiek evenement dragen ze maskers. De zanger en gitarist Wolf/Lobo, de basgitarist en/of keyboardspeler Bear/Urso en drummer Tiger/Tigre worden ten alle tijden beschermd om hun anonimiteit te behouden, ondanks de vele protesten van de wereld. Hun genre ligt ergens in de buurt van Fall Out Boy, Arctic Monkeys en Imagine dragons.
    Chloe is een normaal meisje dat in een klein (ook fictief) stadje in Groot-Brittannië woont. Ze is net achttien geworden en neemt een tussenjaar voor ze naar de universiteit gaat. In haar vrije jaar werkt ze als serveerster bij het plaatselijke café en spaart zo om zelf op reis te kunnen gaan. Ze is een vrij grote fan van de band Animal Parade, maar niet extreem. Ze houdt gewoon van de muziek en heeft een gezonde nieuwsgierigheid naar de identiteit van de leden, maar dat is het.
    Haar buren zijn een oud koppeltje en hun 21-jarige kleinzoon Matt. Toen ze jonger waren, speelden ze vaak met elkaar, maar sinds de puberteit toesloeg, is het contact verwaterd. Ze ziet hem praktisch nooit meer, ook omdat hij vaak maanden weg is, maar de kleine crush die ze altijd op hem heeft gehad, is nooit helemaal verdwenen. Wat Chloe niet weet, is dat haar stille buurjongen eigenlijk de drummer met het tijgermasker is.
    Wanneer de twee hun oude vriendschap weer zien opbloeien, wordt het steeds moeilijker voor Chloe om haar verliefdheid voor zich te houden. En kan Max zijn grote geheim blijven verbergen voor zijn buurmeisje?

    Het is een Romantische OP, met misschien een beetje drama.

    Plaatjes: Dit zijn voorgestelde plaatjes, ze moeten er niet in! Je mag dus zelf plaatjes zoeken. Bij de dieren, gaat het vooral om de kop.
    Ik heb graag een vrij sobere cover met een goed leesbare titel.

    1. Het zou leuk zijn als je er een beer, tijger en wolf inkrijgt, maar dat hoeft niet als het te druk wordt. Vooral de tijger wil ik er graag in.

    Link 1
    Link 2
    Link 3
    Link 4
    Link 5
    Link 6
    Link 7
    Link 8
    Link 9
    Link 10
    Link 11

    2. Op de achtergrond heb ik graag iets van een concert(publiek).

    Link 1
    Link 2
    Link 3
    Link 4
    Link 5

    Sfeer: Niets duister of horrorachtig. Ook niets te 'roze' of romantisch. Het zou leuk zijn als je de sfeer van een concert in de cover kan leggen, maar ik begrijp dat dat een nogal wazig begrip is en dus niet zo gemakkelijk.

    Ik heb het liefst een verticale cover.

    Mijn username moet er NIET op.

    Mijn initialen L.V. mogen er op, als dit mooi lukt.

    Het lettertype mag niet te druk of te krullerig zijn, verder kan je zelf experimenteren.

    Er is geen deadline, dus je hebt alle tijd van de wereld. Het kan zijn dat ik je creatie uitkies als ik ooit dit verhaal online zet, maar dat is geen zekerheid. Ik heb ook geen beloning, behalve mijn dank dat je je tijd hieraan wil besteden (:


    Hier is mijn eigen creatie;



    Ik heb GEEN stop op de covers, dus je mag altijd BLIJVEN maken als je wil!


    Ook weet ik graag of dit idee jou interessant in de oren klinkt (:

    [ bericht aangepast op 19 mei 2015 - 19:21 ]

    Vind je het een interessant idee?

    73.0% (27 stemmen)
     
    Ja

    18.9% (7 stemmen)
     
    Misschien

    8.1% (3 stemmen)
     
    Nee


    Mhm?

    Ik ben niet goed in covers maken, maar als het online staat zou je me dan op de hoogte kunnen brengen?


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Croyance schreef:
    Ik ben niet goed in covers maken, maar als het online staat zou je me dan op de hoogte kunnen brengen?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik verveelde me:


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik heb op dit moment niks te doen, zal wel even knutselen :)


    When the why is clear, the how is easy.

    Heyhey, ik vond het lastig om in de schatten hoe je het ongeveer wilde, maar dit heb ik ervan gebrouwen:



    Laat maar weten of je het wat vindt :)

    Ik heb btw een topic geopend om mijn cover services aan te bieden, daarin heb ik deze cover gezet.
    Als je dat niet prettig vindt, hoor ik het graag :) Dan haal ik hem weg

    [ bericht aangepast op 20 maart 2015 - 0:45 ]


    When the why is clear, the how is easy.

    Ik ga aan de skag :3


    I just caught the wave in your eyes

    Ik wil ook wel iest proberen! Ht klinkt in ieder geval interresant


    take me back to the basics and the simple life

    BoromirOfGondor schreef:
    Ik verveelde me:



    Deze is mooi! (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Fereale schreef:
    (...)

    Deze is mooi! (:


    Dank je! :$


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik ben zo ongeveer klaar, ik post m zo


    I just caught the wave in your eyes

    Het zal waarschijnlijk nog wel een tijdje duren voor ik dit online zet, maar ik zal jullie dan waarschuwen (:

    De twee covers zijn echt al heel leuk!
    @EpicPancakes: natuurlijk vind ik het niet erg dat je die daarvoor gebruikt. Veel succes met je coverstore (:

    Ik ben benieuwd naar jullie verdere creaties!

    @Cynefin: Is goed (:

    [ bericht aangepast op 21 maart 2015 - 16:10 ]


    Mhm?

    EpicPancakes schreef:
    Heyhey, ik vond het lastig om in de schatten hoe je het ongeveer wilde, maar dit heb ik ervan gebrouwen:



    Laat maar weten of je het wat vindt :)

    Ik heb btw een topic geopend om mijn cover services aan te bieden, daarin heb ik deze cover gezet.
    Als je dat niet prettig vindt, hoor ik het graag :) Dan haal ik hem weg


    Deze vind ik echt prachtig.


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.



    met je initialen

    [ bericht aangepast op 21 maart 2015 - 16:21 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Retrouvailles schreef:
    (...)

    Deze vind ik echt prachtig.


    *blush* Bedankt! :) Altijd fijn om te horen

    @Somne: ah bedankt man :) Tof van je


    When the why is clear, the how is easy.

    Ik ga het hoofd van de man met de beer trouwens iets vergroten, maar vind je de rest wel ok?


    I just caught the wave in your eyes