Wij moeten voor chemie ook practicum doen en daar worden we op beoordeeld aan de hand van een testje over de theorie van tevoren. Nu, vorig semester heb ik voor ieder van zo'n testje een F gehaald. Het maakte niet uit of ik het mechanisme erachter kende, iedere keer gewoon weer een F. Fijn. Nu hebben we dit semester weer chemie, maar dan een ander soort chemie. (Ja, er zijn verschillende soorten chemie, wie wist dat? Haha.) Maar nu is het eerste practicum achter de rug en raad eens wat ik voor het testje heb? Juist, een dikke vette F.
Ugh, het maakt me zo boos. Je moet precies iedere letter goed hebben volgens hun mening, anders krijg je een F. En ja, dit is uni en ja, daar zijn ze strenger, maar dit gaat mij toch wat te ver.
Daarnaast is dit voor mij ook niet echt bemoedigend. Ik heb mijn best gedaan voor het vak, maar ik kan ook niet een of andere knop omzetten en een chemiegenie worden. Hoe moet ik nu de rest van de testjes goed gaan doen als ik nog nooit hoger dan een F heb gehaald? Guess dat ik nog meer moet gaan leren, alsof dat gaat helpen..
You could be great, you know, its all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt