-zeiktopic-
Er is genoeg gebeurd in mijn leven, laat ik het daar maar even op houden voordat ik iedereen op voorhand afschrik. Voor de geïnteresseerden;
Om het makkelijk te houden maar gewoon een lijstje:
- Ouders zijn gescheiden
- Vader heeft mij en mijn broertje 7 jaar lang doodgezwegen en nu ik 18 ben heeft hij eerst contact met mij gezocht maar nu blijk ik alleen een luikje te zijn om informatie over mijn broertje te verzamelen
- Sinds mijn 10e ben ik geregeld lichamelijk en geestelijk mishandeld wat maakt dat ik mezelf ondanks veel oefening nog steeds geregeld als een stuk vuil zie dat toch echt beter niet geboren had kunnen worden.
- Op mijn 15e was er een man die zo ontzettend ziek in zijn hoofd was dat hij me seksueel misbruikt heeft.
- En een week later vroeg mijn opa doodleuk of ik misschien interesse had in het plegen van incest, hij namelijk wel.
- Nadat ik mijn moeder en stiefvader hiervan op de hoogte heb gesteld mocht de klootzak ook nog eens vrolijk bij ons in huis blijven wonen. Sindsdien voelde ik me dus nog minder veilig...
En zo zijn er nog wel wat dingen...
Gelukkig heb ik al een tijd een hele lieve vriend en daar ben ik ontzettend gelukkig mee, maar door alles wat er gebeurd is heb ik eigenlijk afgezien van hem geen sociale contacten meer ook al heb ik hier echt mijn best wel voor gedaan, meestal bleek ik gewoon te gecompliceerd voor andere mensen.
Nu vroeg ik me af of hier misschien mensen zijn die niet zo makkelijk terugdeinzen voor een meisje met wat bagage (: Ik kan namelijk net als anderen heel erg aardig, begrijpend, leuk, vrolijk en outgoing zijn. Alleen is het dan wel leuk als er mensen zijn met wie ik dit samen kan doen (:
So yeah, Hi? (:
[ bericht aangepast op 18 maart 2015 - 20:37 ]
In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.