• Hallo!

    Vannacht rond half 2/ 2 uur heb ik een hoofdstuk geschreven, toen ik op opslaan klikte was er ineens een fout in Quizlet en kon ik niet meer in Quizlet komen.

    Nu is ineens dat hoofdstuk dat ik heb geschreven, compleet verdwenen!

    Is dit nog terug te halen? Ik baal namelijk ontzettend dat het gewoon allemaal weg is!

    Ik vrees dat je wanneer dat scherm opeens kwam, je in jouw internetscherm op 'vorige' had moeten klikken en de tekst kopiëren.
    's Nachts gaat rond 2/3u Quizlet standaard offline om alles van die vorige dag te back-uppen enzo.

    Ik vind het persoonlijk ook veel handiger om altijd eerst in Word te werken en dan alles te kopiëren. Om onder meer situaties als dit te vermijden. Dus mijn advies is dat als je 's nachts gaat schrijven, je het eerst in Word of een andere tekstverwerker schrijft.
    Als ik zoiets 's nachts rond dat uur voor heb, klik ik op vorige en dan heb ik die post nog. En wanneer Q het dan weer doet of de volgende morgen, dan post ik het.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik vermoed van niet, aangezien Q de fout aangaf op het moment dat je het wilde opslaan. Ik ben bang dat je dat hoofdstuk overnieuw zult moeten schrijven...

    Iedere nacht rond 2 is Quizlet even niet te bereiken door de server. Normaal moet je alles wat je hebt geschreven in dat laatste hoofdstuk kunnen vinden, tenzij je deze helemaal niet hebt opgeslagen. Om deze reden zeggen mensen ook altijd dat je eerst in word moet schrijven en dan pas op Quizlet plaatsen.

    Scandal schreef:
    Ik vrees dat je wanneer dat scherm opeens kwam, je in jouw internetscherm op 'vorige' had moeten klikken en de tekst kopiëren.
    's Nachts gaat rond 2/3u Quizlet standaard offline om alles van die vorige dag te back-uppen enzo.

    Ik vind het persoonlijk ook veel handiger om altijd eerst in Word te werken en dan alles te kopiëren. Om onder meer situaties als dit te vermijden. Dus mijn advies is dat als je 's nachts gaat schrijven, je het eerst in Word of een andere tekstverwerker schrijft.
    Als ik zoiets 's nachts rond dat uur voor heb, klik ik op vorige en dan heb ik die post nog. En wanneer Q het dan weer doet of de volgende morgen, dan post ik het.

    Wanneer Quizlet offline is, dan kun je ook niet meer vorige klikken, want dan geeft hij enkel de zelfde tekst aan dat "Oops,...." stuk; dus je bent je hoofdstuk gewoon kwijt.

    Het is erg vervelend, ik zou ook liever gehad hebben dat dit op een later tijdstip zou gebeuren (vier uur of zo, omdat ik zelf ook altijd rond die tijd nog aan het schrijven kan zijn). Maar oké, ik schrijf ook altijd eerst op word normaal gezien, maar omdat ik eens een keer problemen had met word dacht ik het ook even zo op te lossen, totdat ik op opslaan had gedrukt... en het was natuurlijk net een goed hoofdstuk dat opeens weg was, toen baalde ik wel zeg. Maar goed zo als de rest dus al voorstelt; je kunt beter eerst op Word (of een ander programma waar je teksten in kunt opslaan) schrijven en dan pas op Q plakken.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ilunga_ schreef:
    (...)
    Wanneer Quizlet offline is, dan kun je ook niet meer vorige klikken, want dan geeft hij enkel de zelfde tekst aan dat "Oops,...." stuk; dus je bent je hoofdstuk gewoon kwijt.

    Het is erg vervelend, ik zou ook liever gehad hebben dat dit op een later tijdstip zou gebeuren (vier uur of zo, omdat ik zelf ook altijd rond die tijd nog aan het schrijven kan zijn). Maar oké, ik schrijf ook altijd eerst op word normaal gezien, maar omdat ik eens een keer problemen had met word dacht ik het ook even zo op te lossen, totdat ik op opslaan had gedrukt... en het was natuurlijk net een goed hoofdstuk dat opeens weg was, toen baalde ik wel zeg. Maar goed zo als de rest dus al voorstelt; je kunt beter eerst op Word (of een ander programma waar je teksten in kunt opslaan) schrijven en dan pas op Q plakken.

    Oh, bij mij gaat dat wel altijd. Misschien ligt het eraan dat ik zoiets enkel op het forum mee maak. Of misschien kan dat vanwege mijn browser.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Oh, bij mij gaat dat wel altijd. Misschien ligt het eraan dat ik zoiets enkel op het forum mee maak. Of misschien kan dat vanwege mijn browser.


    Ik kan ook gewoon op vorige drukken om het terug te krijgen.


    Your make-up is terrible

    Normaal gezien, overdag als dat al eens een keer gebeurd, dan kan ik het ook gewoon terug halen door op vorige te drukken, maar wanneer het 's nachts is, dan lukt dit echt niet, dan krijg ik die vervelende tekst te zien van "Oops!" of "Nagine " of iets dat er op lijkt. -.-' erg vervelend.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Pratchett schreef:
    (...)

    Ik kan ook gewoon op vorige drukken om het terug te krijgen.



    Ja normaal gesproken klik ik ook op vorige als ik een fout scherm heb en dan heb ik het hoofdstuk terug, maar toen ik gisteren op vorige drukte kreeg ik precies hetzelfde fout scherm te zien. Ik kon er dus helemaal niks aan doen! Ik dacht; misschien is het er morgen allemaal weer, maar niet dus :(

    Klik hier en je hebt alle hoofdstukken weer om op te zoeken . Ik heb zo mijn hoofdstukken ook terug gevonden!

    _Spring schreef:
    Klik hier en je hebt alle hoofdstukken weer om op te zoeken . Ik heb zo mijn hoofdstukken ook terug gevonden!

    Dat gaat helaas niet helpen als Q je hoofdstuk niet heeft opgeslagen.

    Ik plaats een slotje aangezien we helaas niet meer kunnen doen dan de tip te geven dat je steeds ergens een back-up moet hebben. =(


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury