• wooh, Etherious is nu Yatogami, Yato uit Noragami



    om het topic een beetje nuttig te houden, wie heeft deze anime nog meer gekeken?
    :Y)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 9 maart 2015 - 9:48 ]


    Natsu Dragneel`s flames are brighter than my future

    Frosch schreef:
    (...)

    + Sting

    :3


    dan moet jellal er ook bij hehehe ^^


    Natsu Dragneel`s flames are brighter than my future

    Yatogami schreef:
    (...)

    dan moet jellal er ook bij hehehe ^^


    Ohja :Y)


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Frosch schreef:
    (...)

    Ohja :Y)


    Gareki uit Karneval kan er denk k ook wel bij misschien


    Natsu Dragneel`s flames are brighter than my future

    Yatogami schreef:
    (...)

    Gareki uit Karneval kan er denk k ook wel bij misschien


    JAJAJAJAJAJAAAAAA GAREKI! *flipt*
    Ik hou zo van Gareki omfg. *^* En hij heeft dezelfde voice actor als Yato, haha.
    Maar ehm, laten we Yogi dan ook even niet vergeten. ;D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Sablier schreef:
    (...)

    JAJAJAJAJAJAAAAAA GAREKI! *flipt*
    Ik hou zo van Gareki omfg. *^* En hij heeft dezelfde voice actor als Yato, haha.
    Maar ehm, laten we Yogi dan ook even niet vergeten. ;D


    *duwt na enige aarzeling toch ook maar Kirito, Renji en Ulquiorra naar voren*

    Toch moest t :3


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Frosch schreef:
    (...)

    *duwt na enige aarzeling toch ook maar Kirito, Renji en Ulquiorra naar voren*

    Toch moest t :3


    *knikt instemmend*
    Los van alles wat al genoemd is:

    Fai, Break, Gil, Sugawara, Kaneki, Snake, Touji, Kuroko, Tomoe, Jaeha, Hak, Shinha, Shirasu, Kaworu, Haru, Sorinozuka, Nezumi.

    *quietly leaves*

    I probably forgot some.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Sablier schreef:
    (...)

    *knikt instemmend*
    Los van alles wat al genoemd is:

    Fai, Break, Gil, Sugawara, Kaneki, Snake, Touji, Kuroko, Tomoe, Jaeha, Hak, Shinha, Shirasu, Kaworu, Haru, Sorinozuka, Nezumi.

    *quietly leaves*

    I probably forgot some.


    SINHAAAAAAAAA, zo zo geweldig is hij :'3 *heeft inmiddels een Sinha bibliotheek op telefoon*
    Echt mijn lijst is ook echt veel te groot, dat ik echt steeds wel iemand vergeet op te noemen XD


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Frosch schreef:
    (...)

    SINHAAAAAAAAA, zo zo geweldig is hij :'3 *heeft inmiddels een Sinha bibliotheek op telefoon*
    Echt mijn lijst is ook echt veel te groot, dat ik echt steeds wel iemand vergeet op te noemen XD


    Jajajaaaaa Shinha is zo leuk, omg. *^* Ik heb ook echt niet de halve crew van akatsuki no yona als crush ofzo. :'D
    Ja die van mij ook, ik moet echt een keer een goede lijst maken dat ik het op een rijtje heb, want ik vergeet ook altijd mensen. XD


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Sablier schreef:
    (...)

    Jajajaaaaa Shinha is zo leuk, omg. *^* Ik heb ook echt niet de halve crew van akatsuki no yona als crush ofzo. :'D
    Ja die van mij ook, ik moet echt een keer een goede lijst maken dat ik het op een rijtje heb, want ik vergeet ook altijd mensen. XD


    Uhu, Yun is ook zo cute. En eh ja zo goed als de halve crew van Akatsuki no Yona :'D
    Ja, inderdaad! Ik ga ook ooit een lijst maken. In ieder geval wanneer ik het weer iets rustiger heb met school x3


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Frosch schreef:
    (...)

    Uhu, Yun is ook zo cute. En eh ja zo goed als de halve crew van Akatsuki no Yona :'D
    Ja, inderdaad! Ik ga ook ooit een lijst maken. In ieder geval wanneer ik het weer iets rustiger heb met school x3


    Yun, Yun, Yuuuuuun. *^*
    Hij is echt heel erg mijn favoriete personage, maar ik zie hem niet echt als crush. :') Hmm ok, misschien ook wel... Ik weet het nog niet goed. Ik weet in ieder geval wel dat ik het meeste van Yun hou, crush of niet. *^*


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Sablier schreef:
    (...)

    Yun, Yun, Yuuuuuun. *^*
    Hij is echt heel erg mijn favoriete personage, maar ik zie hem niet echt als crush. :') Hmm ok, misschien ook wel... Ik weet het nog niet goed. Ik weet in ieder geval wel dat ik het meeste van Yun hou, crush of niet. *^*


    Agreed ^^ Alleen voor mij blijft Sinha echt de allergrootste favoriet ;3;

    [ bericht aangepast op 11 maart 2015 - 15:12 ]


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Frosch schreef:
    (...)

    Agreed ^^ Alleen voor mij blijft Sinha echt de allergrootste favoriet ;3;


    //gooit heel stiekem de hitachiin twins erbij//


    Natsu Dragneel`s flames are brighter than my future

    Yatogami schreef:
    (...)

    //gooit heel stiekem de hitachiin twins erbij//


    Die tweeeee, zo lang geleden! :') Echt lang geleden dat ik die anime heb gezien *besef*


    Medb - Pronouced as [me-èv]